Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łomża rozpoczęła współpracę w obszarze esportu z MediaCom Beyond Advertising

MediaCom Warszawa rozpoczął obsługę marki Łomża w obszarze esportu i gamingu. MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka MediaCom, odpowiada m.in. za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie.
O autorze
2 min czytania 2020-04-21

Jednym z kluczowych elementów obecności marki Łomża (i jej piwa Łomża 0,0 %) w esporcie w 2020 r. będzie strategiczne partnerstwo z Pasha Gaming School – założoną w 2019 roku szkołą dla esportowców.

– Naszym celem jest przede wszystkim tworzenie warunków rozwoju dla młodych esportowców. Jest to kontynuacja i poszerzenie wizji marki Łomża 0,0 % z ubiegłego roku, gdy byliśmy partnerem strategicznym Łomża Zero Esport Tour, cyklu turniejów gamingowych dla amatorów. W tym roku postawiliśmy na współpracę ze szkołą Pasha Gaming School, bo chcemy wspierać młode talenty już na samym początku ich drogi. Celem takich inicjatyw jak Pasha Gaming School jest właśnie wspieranie młodych graczy i oferowanie im warunków do rozwoju pod okiem profesjonalistów, a także tworzenie szans na wybicie się na scenie międzynarodowej. Chcemy włączyć się w opiekę nad przyszłym pokoleniem esportowców, pomagać młodym graczom w doskonaleniu się – mówi Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu firmy Van Pur, do której należy marka Łomża.

Jedną z inicjatyw wynikających z partnerstwa Pasha Gaming School z Łomżą 0,0% mają być trzy bootcampy – profesjonalne „zgrupowania” dla najlepszych graczy, ze zbalansowanymi aktywnościami, takimi jak treningi sportowe czy warsztaty z trenerami personalnymi.

Dodatkowo Łomża została fundatorem nagród dla wyróżniających się „studentów” PSG – otrzymają oni ekskluzywne zestawy komputerowe, o wartości 10 tys. zł każdy. Dzięki współpracy z marką Łomża szkoła fundować będzie także stypendia (przyznawane najlepszym „rekrutom” przez kolejne pięć miesięcy). Założyciel szkoły – Jarosław „Pasha” Jarząbkowski (który sam jest jedną z najjaśniej świecących gwiazd polskiej „sceny” CS:GO) – został ambasadorem marki Łomża 0,0 %.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach działań w obszarze esportu Łomża została także (wraz z Polsatem) oficjalnym partnerem polskich transmisji z ESL Pro Tour w Counter Strike: Global Offensive – największej serii rozgrywek łączącej ponad dwadzieścia turniejów i lig w CS:GO. Całość cyklu będzie można zobaczyć na antenie telewizji Polsat Games i na należącej do Polsatu platformie Ipla.tv (a także w serwisach Twitch.tv i YouTube).

Dodatkowo w planach jest wprowadzenie mechanizmów „grywalizacji” dla widzów, którzy będą mogli podczas oglądania transmisji zbierać punkty i wymieniać je następnie na sprzęt gamingowy (słuchawki, klawiatury, myszki).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

MediaCom Beyond Advertising odpowiada za całość działań związanych z partnerstwami marki Łomża z Pasha Gaming School i ESL Pro Tour CS:GO. Do zadań MediaCom w ramach szerokiej współpracy z marką Łomża w obszarze esportu należą m.in. strategia, planowanie i zakup mediów, koncept egzekucyjny, pomysły na niestandardowe aktywacje, wsparcie produkcyjne materiałów czy realizacja mechanizmów angażujących.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się