TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polpharma i blogerka Mądra Babcia ruszyły z akcją #zostanwdomu skierowaną do seniorów

Polpharma, producent leku Acard, rozpoczęła akcję „Porady od serca”, w ramach której blogerka Beata Borucka radzi seniorom jak ciekawie i aktywnie wykorzystać czas spędzony w domu, jednocześnie dbając o serce.
O autorze
1 min czytania 2020-04-21

Ideą akcji jest pokazanie osobom starszym, że przebywanie w domu może być pretekstem do zrobienia czegoś dobrego dla swojego zdrowia i samopoczucia. Ambasadorką projektu została Beata Borucka – najsłynniejsza babcia polskiego Internetu. Borucka jest założycielką bloga Mądra Babcia, na którym komunikuje się z osobami 50+, a także autorką książek i coachem dorosłych.

W ramach współpracy Borucka przygotowała cykl związany z troską o zdrowie serca i układ krążenia. Nie zabrakło także treści lifestyle’owych i rozrywkowych. Wpisy publikowane są na dedykowanej podstronie www.madrababcia.pl/poradyodserca i podzielone na trzy sekcje. W pierwszej znajdują się artykuły dotyczące domowej pielęgnacji i kreatywnego spędzania czasu w domowym zaciszu. Druga to seria dedykowanych filmów z prostymi ćwiczeniami wzmacniającymi serce do wykonania bez wychodzenia z domu. Trzecia sekcja to wideo i porady z zakresu dietetyki, kuchni i zdrowego odżywiania. Wpisy będą udostępniane również w mediach społecznościowych Mądrej Babci.

Za koncept i koordynację działań odpowiada agencja The Digitals. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj