Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zalando prezentuje nową kampanię i opowiada o zrównoważonym rozwoju z perspektywy swoich pracowników

W związku z tegorocznym Dniem Ziemi Zalando zaprezentowało nową kampanię. Udział w niej wzięli pracownicy firmy, którzy działają na rzecz zrównoważonego rozwoju nie tylko w ramach swojej pracy, ale są też pasjonatami dbania o środowisko w życiu prywatnym.
O autorze
2 min czytania 2020-04-22

Premiera nowej kampanii Zalando została zaplanowana na 22 kwietni br., czyli 50. rocznicę Dnia Ziemi, największego obywatelskiego wydarzenia dotyczącego planety. Ponadto, przez cały ten dzień na stronie głównej Zalando promowane będą kolekcje bardziej zrównoważonej mody i produkty przyjazne środowisku. Celem tej akcji jest wzrost świadomości 31 milionów klientów na 17 rynkach, na których działa Zalando.

– Chcemy umożliwić klientom odkrywanie i kupowanie bardziej zrównoważonej mody: ponad 30 000 produktów w naszym asortymencie oznaczyliśmy flagą przyjazność środowisku oraz udzielamy informacji ułatwiających podjęcie świadomych decyzji zakupowych. Aby świętować 50. rocznicę Dnia Ziemi, dedykujemy stronę główną naszej platformy bardziej zrównoważonej modzie. Zależy nam na tym, aby zwrócić uwagę na zrównoważoną modę i marki partnerskie, które działają z nami w tym zakresie – mówi Kate Heiny, director sustainability w Zalando.

Zdjęcia oraz reklamowe materiały wideo stworzone zostały w lutym bieżącego roku, przy współpracy z fotografem Brettem Lloydem. Kampania przedstawia działania związane ze zrównoważonym rozwojem z punktu widzenia siedmiu pracowników różnych działów Zalando, takich jak Sustainability, Partner Communications, Marketing, Category Management, Tech czy Social Media, którzy swoją pracą przyczyniają się do realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Zalando.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zależy nam na tym, aby nieustannie inspirować klientów do dokonywania świadomych, bardziej zrównoważonych wyborów. Ta kampania jest dla nas naprawdę wyjątkowa – jej bohaterowie to nie tylko pracownicy Zalando, ale też orędownicy zrównoważonego rozwoju w życiu prywatnym. Chcemy podkreślić, że zrównoważony rozwój oznacza dla Zalando współpracę wielu działów w ramach jednego, wspólnego celu. Każdy pracownik przyczynia się do realizacji jego kolejnych kroków i cieszymy się, że możemy pokazać twarze tych, którzy za nimi stoją – podkreśla Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przewodnim elementem kampanii są formaty wideo. W pierwszym z nich, członkowie zespołu Zalando opowiadają o swoim podejściu do tematu zrównoważonego rozwoju, jednocześnie nawiązując do kluczowego przesłania kampanii: kiedy razem robimy małe kroki, składają się one na coś o wiele większego. Drugie video koncentruje się na przedstawieniu ich głębszych przemyśleń i opowiada o tym, jak ich praca wpływa na realizację strategii zrównoważonego rozwoju do.MORE firmy. Niezależnie od tego, czy to wprowadzanie opakowań z recyklingowanych materiałów czy umożliwianie klientom kompensacji śladu węglowego za ich zakupy, działania pracowników Zalando wpływają na podejmowanie przez firmę bardziej odpowiedzialnych kroków w kierunku zrównoważonego rozwoju.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


Kampania jest trzecią, znaczącą inicjatywą będącą częścią opublikowanej przez Zalando strategii zrównoważonego rozwoju do.MORE. Kontynuuje ona pierwszą kampanię o zrównoważonym rozwoju oraz kapsułową kolekcję premium „Małe kroki. Duża zmiana.”, stworzoną przy współpracy z dziewięcioma skandynawskimi markami w styczniu 2020.

Kampania powstała przy współpracy z berlińską agencją kreatywną Günther. Będzie ona wyświetlana w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych Zalando w 17 krajach, w których Zalando prowadzi działalność.