TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DHL Parcel partnerem aukcji charytatywnej UJ i ASP

Uniwersytet Jagielloński wraz z Akademią Sztuk Pięknych w Krakowie są organizatorami charytatywnej aukcji dzieł sztuki na rzecz Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Partnerem logistycznym tej inicjatywy został DHL Parcel.
O autorze
1 min czytania 2020-04-24

Przedsięwzięcie to, jest częścią akcji #UJdlaSzpitala, której pierwszym etapem była zbiórka datków na potrzeby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Łącznie, darczyńcy przekazali na ten cel blisko 2 mln złotych. Drugim etapem wydarzenia jest internetowa aukcja, która ruszyła 22 kwietnia na portalu Artinfo.pl. Studenci, pracownicy naukowi oraz artyści związani z Akademią przekazali w geście solidarności z chorymi na COVID-19 oraz z opiekującym się nimi personelem medycznym 208 prac. Będzie można je licytować do 6 maja. Cały dochód ze sprzedaży, podobnie jak środki ze zbiórki, zasili konto krakowskiego szpitala, który od 16 marca pełni funkcję szpitala zakaźnego jednoimiennego, co oznacza, że trafiają tutaj pacjenci z COVID-19.

Bezpłatnej obsługi logistycznej aukcji podjął się DHL Parcel.

– To, że możemy włączyć się w szlachetną inicjatywę dwóch tak prestiżowych uczelni jak Uniwersytet Jagielloński i krakowska ASP to dla nas powód do dumy. Wiemy jak ważne w dobie pandemii jest wsparcie dla szpitali i placówek medycznych, dlatego chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą pracownikom służby zdrowia pomoc w tym trudnym czasie. Od marca doręczamy maseczki ochronne do warszawskich szpitali, a teraz jako operator logistyczny aukcji na rzecz Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie zadbamy o to, żeby wylicytowane obrazy bezpiecznie dotarły do nowych właścicieli. Trzymamy kciuki, by dochód z aukcji był jak najwyższy – mówi Magdalena Bugajło, dyrektor ds. komunikacji i PR DHL Parcel.

Jak przyznają organizatorzy, kwestie logistyczne stanowiły największe wyzwanie, dlatego pozytywna odpowiedź DHL Parcel na zaproszenie do udziału w aukcji, została przyjęta z dużym entuzjazmem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– To, że DHL Parcel pokryje koszty dostawy i zajmie się całym procesem logistycznym to dla nas olbrzymie wsparcie. Wiemy, że mamy solidnego partnera, któremu możemy w pełni zaufać i powierzyć doręczenie obrazów uczestnikom aukcji – podkreśla Adrian Ochalik, rzecznik prasowy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Udział w charytatywnej aukcji to kolejny gest DHL Parcel w walce z koronawirusem. Firma w ramach akcji „Warszawa szyje maski dla medyków” doręczyła już 27 600 maseczek do warszawskich szpitali, placówek medycznych, domów dziecka, domów pomocy społecznej oraz stołecznego Caritasu, a także tonę zdrowych przekąsek i miody do szpitali w całej Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się