„Kurier prosi #zostańwdomu” – apel kurierów DHL Parcel

„Kurier prosi #zostańwdomu” – apel kurierów DHL Parcel
Do walki z rozprzestrzenianiem się koronawirusa włączyli się również… kurierzy. W kampanii „Kurier prosi #zostań w domu” jedna z najpopularniejszych firm kurierskich oddała głos swoim kurierom i kurierkom.
O autorze
1 min czytania 2020-04-24

To przykład jednej z ciekawszychakcji komunikacyjnych w ostatnim czasie, w której firma mówi głosem tych, którzy stają na pierwszej linii frontu podczas pandemii. Kampanię DHL Parcel wyróżnia dynamiczna, naturalna forma, jasny przekaz i przedstawienie prawdziwych bohaterów, których praca nie może być wykonywana zdalnie, a którzy codziennie działają dla innych.

Pandemia nie ustępuje, a osób zakażonych z dnia na dzień przybywa. Dlatego w obecnej sytuacji niezwykle istotne jest przede wszystkim dalsze zachowywanie rekomendowanych środków ostrożności. Jak możemy pomóc w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa? Np. wybierając zakupy internetowe zamiast tych stacjonarnych. Jednak nawet zakupy, które robimy jednym kliknięciem, w jakiś sposób trzeba odebrać.

#zostańwdomu z DHL

Najbezpieczniejszą formą, bo niewymagającą wyjścia z domu, jest doręczenie zakupów internetowych i innych przesyłek przez kuriera, który zostawi paczkę pod drzwiami, w ogrodzie lub innym dowolnym miejscu, na które się umówimy. Akcja ma również ważny wymiar społeczny – zachęca, by stosować się do najważniejszej rekomendacji GIS – pozostania w domu wtedy, kiedy sprawę możemy załatwić bez wychodzenia. Jak powstał apel kurierów?

Głos kurierów

Kurierzy codziennie wyruszają w trasę, by klienci mogli odebrać lub nadać paczkę, bezpiecznie pozostając w domu. – Tym razem oddaliśmy głos właśnie im – naszym superbohaterom. W filmie wystąpiło kilku kurierów, ale nagrań, w których apelują o pozostanie w domu powstało znacznie więcej w wielu miastach w całej Polsce. Nagrali filmy telefonami, w terminalach, w swoich samochodach, w trasie – wszędzie tam, gdzie są codziennie, by bezpiecznie i na czas dostarczyć przesyłki klientom. Są niesamowici, jesteśmy z nich naprawdę dumni – podkreśla Magdalena Bugajło, Dyrektor ds. Komunikacji i PR w DHL Parcel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania komunikacyjne, wspierające akcję prowadzone są w kanałach SM m.in. na Instagramie marki. Zobaczcie i udostępniajcie – bądźmy odpowiedzialni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing