#KiedyBędzieNormalnie: Artyści dodadzą otuchy czytelnikom Interii

27 kwietnia br. w Interii ruszyła akcja pod hasłem #KiedyBędzieNormalnie, w ramach której przedstawiciele świata kultury podzielą się z czytelnikami portalu swoimi refleksjami na temat obecnej sytuacji, zdradzą za czym tęsknią, jak radzą sobie ze stresem oraz jakie mają plany na czas po pandemii.
O autorze
1 min czytania 2020-04-27

Począwszy od dziś, tj. od poniedziałku 27 kwietnia br. w portalu Interia, w różnych serwisach, będą publikowane krótkie filmy wideo, nagrane przez znane i lubiane osoby z życia publicznego. W nadesłanych materiałach opowiedzą o swoim przeżywaniu czasu kwarantanny oraz o tym, jak trwająca pandemia zmieniła nie tylko ich codzienność, ale i plany na przyszłość.

– Wydaje nam się, że Polacy czują powagę sytuacji i konieczność pozostania w domach, ale coraz trudniej im pomieścić frustrację, złość i lęk. Wszyscy mamy poczucie straty czasu, wielu z nas realnie odczuwa utratę dochodów i po prostu obawia się o swoją przyszłość. Chcemy pokazać naszym użytkownikom, że nie są w tej sytuacji osamotnieni. Spotkaliśmy się z bardzo życzliwym przyjęciem pomysłu i sporym odzewem ze strony artystów. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się dodać Polakom otuchy – mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.

W czasie akcji #KiedyBędzieNormalnie codziennie będą publikowane materiały wideo, każdy z przesłaniem od innej osoby. Pierwsze nagranie z udziałem Mateusza Damięckiego pojawi się w serwisie Kobieta Interia.pl. Jutro swoim przesłaniem z czytelnikami portalu podzieli się Łukasz Orbitowski. W kolejnych zobaczymy m.in. Krystynę Prońko, Jana Wieczorkowskiego, Kubę Sienkiewicza, Roberta Rozmusa, Emiliana Kamińskiego czy Basię Wrońską. Do akcji ciągle dołączają kolejne osoby.

Wszystkie materiały, publikowane w ramach akcji „Kiedy będzie normalnie” będą eksponowane na stronie głównej portalu na płachcie oraz w sekcji „Warto zobaczyć”. Otrzymają także wsparcie w kanałach social media, należących do Grupy Interia.pl 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj