Kosztowny błąd podczas akcji promocyjnej Biedronki – klienci za towary warte kilkaset złotych płacili kilkanaście złotych

Kosztowny błąd podczas akcji promocyjnej Biedronki – klienci za towary warte kilkaset złotych płacili kilkanaście złotych

W ramach niedawnej promocji sieci Biedronka pod hasłem „Białe Noce” przy zakupie 20 produktów otrzymywali trzy najtańsze produkty za darmo. Jednak z uwagi na pewien błąd systemu kasowego, klienci dostali gratis trzy najdroższe towary.

W ubiegły weekend Biedronka zorganizowała akcję promocyjną pod hasłem „Białe Noce” – od północy do 6:00 rano w nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę klienci przy zakupie 20 produktów trzy najtańsze dostawali za darmo. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jednak z uwagi na tajemniczą usterkę systemu kasowego z paragonu znikały trzy najdroższe produkty – np. za towary warte około tysiąc złotych, klienci płacili niecałe 20 zł. 

O błędzie w akcji promocyjnej głośno zrobiło się w mediach społecznościowych, gdzie użytkownicy publikowali zdjęcia swoich paragonów jako dowód. Część klientów wykorzystywała usterkę w systemie kasowym, kupując np. sprzęty AGD czy elektronikę za „grosze”.  

Biedronka do tej pory nie skomentowała sprawy, w związku z czym nie wiadomo, czy sieć zamierza podjąć jakieś działania w związku z usterką. 

Podobny błąd ma na koncie marka Foreo – podczas ubiegłorocznego Black Friday, w wyniku zakłócenia na stronie internetowej firmy, można było kupić flagowe urządzenie do pielęgnacji UFO w cenie 43 zł, podczas gdy regularna cena produktu wynosiła wówczas 1199 zł. 

PS

W związku z obostrzeniami związanymi ze stanem epidemii wprowadzonymi przez rząd  Biedronka postanowiła nieco zmienić model funkcjonowania swoich sklepów. Od 2 kwietnia br. firma wydłużyła godziny pracy większości swoich marketów – wiele z nich czynnych jest teraz całą dobę. 

PS2

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Polaków Biedronka i Glovo rozpoczęły oficjalną współpracę. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z popularnej sieci.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij