Niech Cię widzą w sieci – powstał poradnik tworzenia blogów i serwisów firmowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Niech Cię widzą w sieci – powstał poradnik tworzenia blogów i serwisów firmowych

Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.

Nowa publikacja wydawnictwa Onepress zagościła na księgarnianej półce z kategorią „Wiedza”. Tej z pewnością nie brakuje w książce Grzegorza Miłkowskiego, eksperta content marketingu, CEO i współzałożyciela agencji ContentHouse. Autor, który od kilkunastu lat odpowiada za komunikację wielu czołowych marek na polskim i międzynarodowym rynku, zdradza czytelnikom, jak tworzyć treści wspierające działanie firm – od mikro do tych największych przedsiębiorstw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z książki „Niech Cię widzą w sieci!”, czytelnicy dowiedzą się, jak tworzyć strony, które edukują, poprawiają wiarygodność, budują wizerunek ekspercki i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Autor zdradza, jak organizować blogi i serwisy firmowe, jak wymyślić i napisać politykę redakcyjną, do kogo kierować treści i jak strukturyzować je. Publikacja jest kompendium wiedzy na temat skutecznych działań content marketingowych z wykorzystaniem mediów własnych.

Publikacja dostępna jest w formie tradycyjnej, na czytniki e-booków i w formie PDF.

Blog i serwis contentowe krok po kroku

Książka została podzielona na trzy części. Odpowiadają kolejnym etapom tworzenia serwisow i blogów – na podstawie doświadczeń realizacji dla marek takich jak Bosch, Generali Investements, mFinanse, Materasso czy popularnego portalu o mediach społecznościowych SocialPress.pl.

Z pierwszej, teoretycznej, czytelnik dowie się, jakimi regułami rządzi się komunikacja content marketingowa bazująca na mediach własnych oraz jak zdefiniować wiadomości-klucze dla swojej marki, na których narzędziach wspierających sprzedaż należy się skupić, a także czym jest i jak określić zwrot z inwestycji w marketingu treści. Część druga prowadzi przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Przedstawia wady i zalety własnej domeny i zdradza czym jest hosting. W ostatniej części autor przechodzi do poradnika konkretnych etapów budowy struktury efektywnego serwisu.

O autorze:

Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. Z wykształcenia dziennikarz, który w branży marketingu i technologii działa od kilkunastu lat. Był dziennikarzem mediów branżowych (Marketing przy Kawie) i redaktorem naczelnym portalu interaktywnie.com. Jako PR‐owiec działał dla wielu znanych marek – odpowiadał za wdrażanie ich strategii komunikacyjnych. pomysłodawca i współorganizator dwóch konferencji: Akademii Marketingu w Krakowie oraz Augmented Advertising & Sales w Warszawie. Aktualnie CEO w agencji full service content marketing ContentHouse oraz właściciel i redaktor naczelny portalu socialpress.pl. Założyciel pierwszego polskiego serwisu śledzącego możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie — AIBusiness.pl.

W ramach działalności pod marką ContentHouse wraz ze swoim zespołem rozwija inne serwisy branżowe, edukujące przedstawicieli biznesu w zakresie efektywnej obecności w cyfrowym świecie: Komerso.pl dla branży e‐commerce, MobileClick na temat praktycznego wykorzystania technologii mobilnych, Marketinglink o skutecznym łączeniu technologii i marketingu, Contentstandard.pl o dobrych standardach w content marketingu. ContentHouse prowadzi też kilkadziesiąt blogów i portali dla dużych i małych firm, które zdecydowały się na komunikację za pomocą mediów własnych, opisaną w wydanej publikacji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij