Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DDB Warszawa prezentuje swoje playlisty na Spotify

O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Od pierwszych dni odosobnienia, DDB stara się wspierać i integrować ludzi w tym niecodziennym czasie. Autorskie Playlisty DDB Warszawa na Spotify to projekt zainicjowany przez zespół HR Grupy DDB w wyniku, którego powstało 5 playlist: Good Mood Booster, Dance Floor, Shower Songs, Fly i Creative Classical. Muzyka zajmuje ważne miejsce w życiu każdego człowieka. Śpiewamy, tańczymy i robimy wszystko, co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi w rytm naszych ukochanych melodii. Muzyka jest nie tylko źródłem radości i przyjemności, ale także „stymulatorem najwyższej klasy, znacznie silniejszym niż wino”(Ninja Anny) – słuchamy jej również w pracy. Udowodniono naukowo, że muzyka Mozarta dobrze wpływa na kreatywność.

– Poprosiliśmy wszystkich pracowników o podzielenie się swoimi ulubionymi utworami w podziale na 5 kategorii. Reakcja była natychmiastowa, już po 2 dniach mieliśmy pokaźną bibliotekę utworów – mówi Ula Lisiecka people&PR director Grupy DDB – Ten pomysł powstał specjalnie z myślą o ludziach. W czasie izolacji nie tylko praca jest częstokroć trudniejsza i bardziej pracochłonna, to co nam również bardzo dokucza to brak kontaktu. My po prostu tęsknimy za sobą. Za pogaduchami przy porannej kawie, za tym, żeby kogoś szturchnąć łokciem na dzień dobry. Ta inicjatywa poprzez muzykę miała nas do siebie zbliżyć. Bo muzyka ma magiczną moc. Z założenia repertuar nie był poddawany żadnej ocenie, każdy utwór, który został zgłoszony znalazł się na naszych playlistach. Każdy z nas ma swój własny wspaniały świat i to jest prawdziwa przygoda, kiedy możemy posłuchać co w duszy gra naszym kolegom z pracy – dodaje Ula Lisiecka.

Playlisty już doczekały się świetnej recenzji. „Gratuluję po trzykroć” – pisze Stanisław Trzciński, kulturoznawca, dziennikarz muzyczny i szef STX Music Solutions w jednym z portali społecznościowych. – Po pierwsze, takiego pomysłu w takim czasie, a także formy i wykonania. Po drugie, zaskakujących wyborów repertuarowych. A po trzecie, playlisty Creative Classical. Ludzie mają swoje rozmaite gusta, a repertuar odzwierciedla międzypokoleniową różnorodność odbiorców muzyki w Waszej agencji” – dodaje Trzciński.

Oto pięć playlist DDB Warszawa, które znajdziecie na Spotify.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • DDB Warszawa Good Mood Booster
  • DDB Warszawa Dance Floor
  • DDB Warszawa Shower Songs
  • DDB Warszawa Fly
  • DDB Warszawa Creative Classical

– Mamy nadzieję, że dobra energia którą dzielimy się w agencji między sobą poleci teraz dalej w świat  – dodaje Ula Lisiecka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing