Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Medycy przejęli instagramowe konto Maffashion w ramach akcji portalu Noizz.pl

Medycy przejęli instagramowe konto Maffashion w ramach akcji portalu Noizz.pl
Portal Noizz.pl ruszył z nową akcją pod hasłem #RealInfluencers, w ramach której warszawska ratowniczka medyczna przejęła instagramowy profil influencerki Maffashion. Wszystko po to, by pokazać jak naprawdę wygląda praca osoby, która codziennie walczy z koronawirusem.
O autorze
1 min czytania 2020-04-30

W ramach nowej akcji zainicjowanej przez portal Noizz.pl pod hasłem #RealInfluencers tzw. bohaterowie codzienności, czyli pracownicy służby zdrowia, którzy codziennie walczą z koronawirusem, przejęli instagramowe profile popularnych influencerów, aby dzięki ich milionowym zasięgom dotrzeć do szerokiego grona Polaków. 

Jedną z influencerek, która wzięła udział w akcji, jest Maffashion. Jej konto na Instagramie, które obserwuje ponad 1,3 mln osób, przejęła na jeden dzień Ane Piżl, ratowniczka medyczna, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie, założycielka centrum treningowego AdrenaLTika, autorka książek o pierwszej pomocy oraz prezeska fundacji Safe Water Safe Land.

Ratowniczka medyczna przez cały dzień pokazywała, jak wygląda jej codzienna praca podczas pandemii, a także zwróciła uwagę na to, jak ważne jest informowanie pracowników służby zdrowia o zauważonych u siebie objawach charakterystycznych dla koronawirusa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji #RealInfluencers na portalu Noizz.pl się też materiały poświęcone pracy osób, które walczą z koronawirusem – m.in. wywiad ze wspomnianą ratowniczką medyczną Ane Piżl. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

BMW Group Polska włącza się w działania na rzecz powstrzymania pandemii koronawirusa w Polsce. W ramach akcji „Radość z pomagania” osoby pracujące w publicznej ochronie zdrowia będą mogły pożyczyć auto BMW lub MINI, aby bezpiecznie dojeżdżać do pracy lub realizować codzienne obowiązki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Grupa Żywiec wspólnie z partnerami przygotowała napój, którego pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski. Firma chce w ten sposób podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo – Bohaterom naszego Ż.

PS3

Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.

PS4

Burmistrz Helu Mirosław Wądołowski postanowił w niezwykły sposób podziękować służbie zdrowia, która codziennie walczy z koronawirusem – w ramach akcji „Cichy Bohater” zaoferował m.in. lekarzom i pielęgniarkom darmowy wypoczynek nad morzem.