Żywiec to kolejna marka, która postanowiła podziękować służbie medycznej walczącej z koronawirsem. Wcześniej głośno było m.in. o akcji burmistrza Helu, który w ramach inicjatywy „Cichy Bohater” zaoferował m.in. lekarzom i pielęgniarkom darmowy wypoczynek nad morzem tuż po zakończeniu pandemii. Natomiast wiele polskich restauracji włączyło się do akcji #GastroPomaga, w ramach której lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali.
Marka Żywiec z kolei postanowiła podziękować i jednocześnie wspomóc służbę zdrowia, przekazując do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski bezalkoholowy napój o nazwie „Dla bohaterów naszego Ż”, wyprodukowany na bazie słodu, lemoniady owocowej i witamin. Produkt jest efektem wspólnej pracy Grupy Żywiec oraz jej dostawców, którzy nieodpłatnie wsparli producenta w akcji: Owens Illinois, Werner Kenkel, Kuehne+Nagel, Can Pack Metal Closures, Drukarnia Pegwan oraz Chespa.
Zobacz również
W ramach specjalnego podziękowania producent rozdystrybuuje ponad pół miliona opakowań napoju do wyczerpania zapasów. Jego pierwsze partie trafiły już do szpitali i placówek medycznych. Co istotne, napój nie jest oznakowany żadną marką, powstał wyłącznie na potrzeby tej akcji i nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży.
PS
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Marka Dove zaprezentowała niedawno nową odsłonę swojej długoterminowej kampanii „Real Beauty”. Tym razem za pomocą spotu pod hasłem „Odwaga jest piękna” firma postanowiła złożyć hołd wszystkim pracownikom służby zdrowia walczącym z koronawirusem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Redaktorzy brytyjskiej edycji magazynu Grazia postanowili uhonorować lekarki i pielęgniarki, które są na pierwszej linii frontu w codziennej walce z wirusem i umieścili ich wizerunki na okładkach najnowszego wydania czasopisma.
PS3
Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.