Dla bohaterów naszego Ż: Żywiec dziękuje służbom medycznym i dostarcza bezalkoholowe napoje do szpitali

Dla bohaterów naszego Ż: Żywiec dziękuje służbom medycznym i dostarcza bezalkoholowe napoje do szpitali
Grupa Żywiec wspólnie z partnerami przygotowała napój, którego pierwsze partie trafiły już do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski. Firma chce w ten sposób podziękować wszystkim, którzy w tym trudnym czasie dbają o nasze zdrowie i bezpieczeństwo – Bohaterom naszego Ż.
O autorze
1 min czytania 2020-04-28

Żywiec to kolejna marka, która postanowiła podziękować służbie medycznej walczącej z koronawirsem. Wcześniej głośno było m.in. o akcji burmistrza Helu, który w ramach inicjatywy „Cichy Bohater” zaoferował m.in. lekarzom i pielęgniarkom darmowy wypoczynek nad morzem tuż po zakończeniu pandemii. Natomiast wiele polskich restauracji włączyło się do akcji #GastroPomaga, w ramach której lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali.

Marka Żywiec z kolei postanowiła podziękować i jednocześnie wspomóc służbę zdrowia, przekazując do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski bezalkoholowy napój o nazwie „Dla bohaterów naszego Ż”, wyprodukowany na bazie słodu, lemoniady owocowej i witamin. Produkt jest efektem wspólnej pracy Grupy Żywiec oraz jej dostawców, którzy nieodpłatnie wsparli producenta w akcji: Owens Illinois, Werner Kenkel, Kuehne+Nagel, Can Pack Metal Closures, Drukarnia Pegwan oraz Chespa.

W ramach specjalnego podziękowania producent rozdystrybuuje ponad pół miliona opakowań napoju do wyczerpania zapasów. Jego pierwsze partie trafiły już do szpitali i placówek medycznych. Co istotne, napój nie jest oznakowany żadną marką, powstał wyłącznie na potrzeby tej akcji i nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Marka Dove zaprezentowała niedawno nową odsłonę swojej długoterminowej kampanii „Real Beauty”. Tym razem za pomocą spotu pod hasłem „Odwaga jest piękna” firma postanowiła złożyć hołd wszystkim pracownikom służby zdrowia walczącym z koronawirusem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Redaktorzy brytyjskiej edycji magazynu Grazia postanowili uhonorować lekarki i pielęgniarki, które są na pierwszej linii frontu w codziennej walce z wirusem i umieścili ich wizerunki na okładkach najnowszego wydania czasopisma.

PS3

Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.