Żywiec to kolejna marka, która postanowiła podziękować służbie medycznej walczącej z koronawirsem. Wcześniej głośno było m.in. o akcji burmistrza Helu, który w ramach inicjatywy „Cichy Bohater” zaoferował m.in. lekarzom i pielęgniarkom darmowy wypoczynek nad morzem tuż po zakończeniu pandemii. Natomiast wiele polskich restauracji włączyło się do akcji #GastroPomaga, w ramach której lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali.
Marka Żywiec z kolei postanowiła podziękować i jednocześnie wspomóc służbę zdrowia, przekazując do blisko 100 placówek medycznych na terenie Polski bezalkoholowy napój o nazwie „Dla bohaterów naszego Ż”, wyprodukowany na bazie słodu, lemoniady owocowej i witamin. Produkt jest efektem wspólnej pracy Grupy Żywiec oraz jej dostawców, którzy nieodpłatnie wsparli producenta w akcji: Owens Illinois, Werner Kenkel, Kuehne+Nagel, Can Pack Metal Closures, Drukarnia Pegwan oraz Chespa.
Zobacz również
W ramach specjalnego podziękowania producent rozdystrybuuje ponad pół miliona opakowań napoju do wyczerpania zapasów. Jego pierwsze partie trafiły już do szpitali i placówek medycznych. Co istotne, napój nie jest oznakowany żadną marką, powstał wyłącznie na potrzeby tej akcji i nie będzie dostępny w regularnej sprzedaży.
Marka Dove zaprezentowała niedawno nową odsłonę swojej długoterminowej kampanii „Real Beauty”. Tym razem za pomocą spotu pod hasłem „Odwaga jest piękna” firma postanowiła złożyć hołd wszystkim pracownikom służby zdrowia walczącym z koronawirusem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Redaktorzy brytyjskiej edycji magazynu Grazia postanowili uhonorować lekarki i pielęgniarki, które są na pierwszej linii frontu w codziennej walce z wirusem i umieścili ich wizerunki na okładkach najnowszego wydania czasopisma.
PS3
Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.