W spocie pod hasłem „Odwaga jest piękna” widzimy prawdziwych amerykańskich medyków, zmęczonych po wielogodzinnej pracy w szpitalu przy osobach zarażonych koronawirusem. Twarze pracowników placówek medycznych są opuchnięte, pokryte siniakami i ze śladami po noszeniu sprzętu ochronnego.
W ten sposób marka Dove postanowiła złożyć hołd i jednocześnie podziękować wszystkim medykom, którzy walczą z panującą pandemią koronawirusa. Zdjęcia wykorzystane w spocie wykonał włoski fotograf Alberto Giuliani.
Zobacz również
Ponadto, marka Dove postanowiła dodatkowo wesprzeć amerykańskich medyków, dostarczając im produkty do pielęgnacji, a także przekazując 2 mln dol. na konto organizacji Direct Relief – za tę kwotę zostaną zakupione środki ochrony osobistej dla służby zdrowia w Stanach Zjednoczonych.
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy Canada.
Redaktorzy brytyjskiej edycji magazynu Grazia postanowili uhonorować lekarki i pielęgniarki, które są na pierwszej linii frontu w codziennej walce z wirusem i umieścili ich wizerunki na okładkach najnowszego wydania czasopisma.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.
PS3
Marki Uber i Free Now również postanowiły włączyć się do walki z koronawirusem i jednocześnie wesprzeć polską służbę zdrowia. Firmy oferują darmowe przejazdy dla pracowników szpitali oraz laboratoriów medycznych.
PS4
Burmistrz Helu Mirosław Wądołowski postanowił w niezwykły sposób podziękować służbie zdrowia, która codziennie walczy z koronawirusem – w ramach akcji „Cichy Bohater” zaoferował m.in. lekarzom i pielęgniarkom darmowy wypoczynek nad morzem.