Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Julia Dziurbiejko zostaje CEO Pathfinder 23 i Synthrone

Julia Dziurbiejko, od października 2017 managing director w spółce Pathfinder 23, obejmuje stanowisko chief executive officer w spółkach Pathfinder 23 oraz Synthrone należących do Brand New Galaxy.
O autorze
0 min czytania 2020-04-30

W tej roli zastąpi Michała Glapińskiego, który w kwietniu br. objął nowo utworzone stanowisko chief growth officer BNG.

Julia Dziurbiejko z marketingiem i branżą reklamową związana jest od 2006 r. Szlify zdobywała w Saatchi & Saatchi Poland, a następnie w S&S IS, tworząc międzynarodowe HUBy specjalizujące się w obsłudze globalnych, regionalnych i lokalnych struktur klientów korporacyjnych. W roli managing director tworzyła od podstaw struktury PF23, z sukcesem rozwijając ponad 200-osobowy zespół ekspertów E-commerce z bogatym portfolio globalnych klientów. Na nowym stanowisku Dziurbiejko będzie raportować bezpośrednio do Jakuba Krawczyka, COO BNG.