W tej roli zastąpi Michała Glapińskiego, który w kwietniu br. objął nowo utworzone stanowisko chief growth officer BNG.
Julia Dziurbiejko z marketingiem i branżą reklamową związana jest od 2006 r. Szlify zdobywała w Saatchi & Saatchi Poland, a następnie w S&S IS, tworząc międzynarodowe HUBy specjalizujące się w obsłudze globalnych, regionalnych i lokalnych struktur klientów korporacyjnych. W roli managing director tworzyła od podstaw struktury PF23, z sukcesem rozwijając ponad 200-osobowy zespół ekspertów E-commerce z bogatym portfolio globalnych klientów. Na nowym stanowisku Dziurbiejko będzie raportować bezpośrednio do Jakuba Krawczyka, COO BNG.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024