Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wrangler x Herder Stories – marka Wrangler rusza z akcją w hołdzie silnym kobietom

Kampania Wrangler x Herder Stories przedstawia inspirujące portrety odważnych i nieustraszonych kobiet, które dbają o ludzi ze swojego otoczenia. Każda z nich udowadnia, co znaczy hasło kampanii Wrangler – Wear With Abandon – żyjąc pełnią życia i akceptując wszystko, co ono przynosi.
O autorze
1 min czytania 2020-04-30

Bohaterki akcji zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej i filmie dokumentalnym, zrealizowanym w Mexico City. Każdą z nich cechuje odwaga i każda z nich nosi denim Wrangler.

Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu.

Miriam została wybrana do kampanii ze względu na pewność siebie i odwagę. Wykonywana praca daje jej wolność i niezależność w branży zdominowanej przez mężczyzn, jednocześnie zapewniając bezpieczną podróż w mieście, w którym zwykłe przemieszczanie się ulicami jest niebezpieczne dla kobiet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzyjność. Maria nosi dżinsy Retro. To autentyczna para spodni ze wszystkimi legendarnymi detalami projektowymi, charakterystycznymi dla oryginalnych dżinsów Wrangler z prostą nogawką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Olantha emanuje swobodą w szortach z wysoką talią, inspirowanych modelami retro z odciętymi nogawkami. Maria jest uosobieniem niezależności i charakteru. Ma na sobie dżinsy mom w stylu lat 90. z wysoką talią i skróconymi nogawkami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt Herder Stories realizowany jest w ramach globalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon. W kampanii tej marka wierzy, że życie jest o wiele ciekawsze, gdy żyjemy odważnie i w pełni. Wrangler x Herder Stories jest o kobietach, które nie podążają ślepo za tłumem i odważnie konfrontują się z tym, co przynosi każdy dzień.