Chamlet 2013 - nominowani i laureaci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Chamlet 2013 - nominowani i laureaci

Festiwal Chamlet 2013 już prawie za nami - na gali finałowej poznaliśmy nominowanych oraz wielkich zwycięzców tegorocznej edycji. Do 4 grudnia internauci mogą na łamach gazeta.pl głosować na Super Chamleta, czyli najgorszą reklamę festiwalu.

REKLAMA SPOŁECZNO – POLITYCZNA

Nominowani:

  • alexport Autostrada Małopolska – za reklamę „RADOŚCI Z OSZCZĘDNOŚCI – Sposób na ekonomiczną jazdę

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • LaCamera Independent – za reklamę „Homofobia szkodzi

  • Agencja reklamowa Mucha Na Dziko – za reklamę „Białe niedźwiedzie na Podlasiu

  • Alivia – Fundacja Onkologiczna Osób Młodych – za reklamę „Pieniądze mogą pokonać raka

  • Prezydent Miasta Wodzisław Śląski – za reklamę „Bombardowanie Wodzisławia”
  • BOJÓWKI JĘZYKOWE MŁODZIEŻY WSZECHSWOJSKIEJ – za reklamę „Czytajmy książki”
  • Sojusz Lewicy Demokratycznej – za reklamę „Sojusz Lewicy Demokratycznej – zaprasza na spotkanie z Leszkiem Millerem”
  • Fundacja Wisławy Szymborskiej – za reklamę „Niektórzy lubią poezję”
  • Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – z reklamę „Zespół Downa”
  • * dziesiąta nominacja musiała zostać wycofana z przyczyn niezależnych od organizatorów

Zwycięzcy:

  • Stowarzyszenie Olimpiady Specjalne Polska – za reklamę „Zespół Downa

PROGRAM COMMUNICATION DESIGN

Nominowani:

  • Ubojnia Drobiu „Jądrex” – za koncepcję kreatywną nazwy
  • Punkt Gastro – za koncepcję kreatywną nazwy
  • Wirtualny Toruń –za koncept kampanii promocyjnej
  • Duperelex – za koncepcję kreatywną nazwy
  • KFS – za ogólną koncepcję kreatywną marki
  • Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”
  • Food Care – za kampanię „Frugo –owoc kultury”
  • FACEBOOK – jako zjawisko komunikacyjne
  • Urząd Miejski Wrocław – za komercjalizację wrocławskiego rynku
  • Urząd Miejski Wrocław – za koncepcję „WUWA 2”

Zwycięzcy:

  • Jeronimo Martins Polska – za kampanię „Biedronka – My Polacy tak mamy!”

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij