Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Historie, na bazie których powstały filmy” – Cinema City łączy siły z Audioteką

Cinema City rozpoczęło wspólną kampanię z Audioteką pod hasłem „Słuchaj Unlimited”. W ramach działań posiadacze kart Unlimited Cinema City dostaną darmowy, 60-dniowy dostęp do kolekcji Audioteka Klub.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Posiadacze kart znajdą w zasobach Klubu historie, na bazie których powstało wiele filmów.

W ofercie m.in. „Wielki Gatsby”, „Śniadanie u Tiffany’ego” i „Sherlock Holmes” oraz lektury szkolne, tj. „W pustyni i w puszczy” i „Ogniem i mieczem”. Tym samym Cinema City chce podziękować posiadaczom kart Unlimited za wspieranie kin w tym trudnym czasie.

Według rozporządzenia rządu wszystkie kina pozostają zamknięte od połowy marca. Ich otwarcie planowane jest dopiero w IV etapie odmrażania gospodarki. W Polsce Cinema City jest operatorem 35 kin (w tym 6 kin iMax) zlokalizowanych w 20 miastach. Karty Unlimited to pierwszy, wprowadzony w 2015 roku program abonamentowy oferujący jego użytkownikom oglądanie nielimitowanej liczby filmów 2D za stałą, miesięczną opłatą.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Cinema City. Key Visual akcji oraz jej komunikację przygotowała agencja kreatywna Feeders Agency.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj