„Historie, na bazie których powstały filmy” – Cinema City łączy siły z Audioteką

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Historie, na bazie których powstały filmy” – Cinema City łączy siły z Audioteką

Cinema City rozpoczęło wspólną kampanię z Audioteką pod hasłem „Słuchaj Unlimited”. W ramach działań posiadacze kart Unlimited Cinema City dostaną darmowy, 60-dniowy dostęp do kolekcji Audioteka Klub.

Posiadacze kart znajdą w zasobach Klubu historie, na bazie których powstało wiele filmów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ofercie m.in. „Wielki Gatsby”, „Śniadanie u Tiffany’ego” i „Sherlock Holmes” oraz lektury szkolne, tj. „W pustyni i w puszczy” i „Ogniem i mieczem”. Tym samym Cinema City chce podziękować posiadaczom kart Unlimited za wspieranie kin w tym trudnym czasie.

Według rozporządzenia rządu wszystkie kina pozostają zamknięte od połowy marca. Ich otwarcie planowane jest dopiero w IV etapie odmrażania gospodarki. W Polsce Cinema City jest operatorem 35 kin (w tym 6 kin iMax) zlokalizowanych w 20 miastach. Karty Unlimited to pierwszy, wprowadzony w 2015 roku program abonamentowy oferujący jego użytkownikom oglądanie nielimitowanej liczby filmów 2D za stałą, miesięczną opłatą.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Cinema City. Key Visual akcji oraz jej komunikację przygotowała agencja kreatywna Feeders Agency.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij