Group One partnerem strategicznym dimedic.pl

Group One zostało partnerem strategicznym dimedic.pl w zakresie komunikacji, rekomendacji mediów i działań PR. W działania pro bono dla przychodni telemedycznej zaangażowane są spółki: Value Media, Change Serviceplan/Serviceplan Health oraz Labcon.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Dimedic.pl to przychodnia telemedyczna, która powstała by pomóc Pacjentom i wesprzeć system opieki zdrowotnej w Polsce podczas rozwijającej się epidemii koronawirusa (Sars-CoV-2). Przychodnia Dimedic.pl będzie działać 7 dni w tygodniu przez całą dobę.

– Projekt łączy nowoczesną technologię z wiedzą i empatią lekarzy. Wywiad medyczny online w Dimedic.pl odbywa się podobnie jak w tradycyjnym gabinecie lekarskim, tylko wygodniej, a w obecnej sytuacji także bezpieczniej – bez wychodzenia z domu, dlatego jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie w obecnej sytuacji – mówi Jola Mazurek, business director Change Serviceplan/Serviceplan Health.

– Stworzyliśmy Dimedic.pl, żeby pomagać. To nasz najważniejszy cel. Chcemy pomóc jak najszybciej pokonać koronawirusa i głęboko wierzę, że jedynym sposobem jest przejście do działania. Stąd pomysł na naszą przychodnię, który wdrażany był w niewiarygodnie tempie. Dzięki Group One, która wsparła nas kompleksowo, była możliwa natychmiastowa komunikacja projektu i co najważniejsze, dotarcie do Pacjentów w całej Polsce – mówi Joanna Barczykowska-Tchorzewska, orezes Dimedic Polska.

Spółki Group One wspierają dimedic.pl w działaniach kampanijnych, prowadzonych w internecie oraz social mediach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj