Ewolucja mody ulicznej w nowej kolekcji PUMA x The Hundreds

PUMA łączy siły z legendarną marką streetwearową The Hundreds, prezentując najnowszą kolekcję ubrań, butów i dodatków. Inspirowana transformacją mody ulicznej w ciągu trzech ostatnich dekad linia „The 90s Clique” zawiera mocne elementy graficzne oraz odważne łączenia kolorów.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

Duet postawił na cztery trendy, które opanowały lata 90-te – preppy, czyli amerykański luz w połączeniu z elegancją, jock, który nawiązuje do licealnych uniformów, party crew, czyli ubrania, które królowały na koncertach i imprezach oraz 20/20, czyli wszystko co najlepsze we współczesnej modzie w połączeniu z najntisowym sznytem.

Wiatrówka w kratę PUMA x The Hundreds najlepiej oddaje klimat lat 90., dzięki luźnemu fasonowi oraz zapinanemu na zamek kołnierzowi. Wersja camo reflective w zestawie z szortami odsłania bardziej współczesną stronę kolekcji. Załoga 20/20 reprezentowana jest przez buty RS-Pure x The Hundreds, które łączą w sobie styl retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Nowa linia zawiera również klasyki PUMA, takie jak Palace Guard, Performer Mid, Clyde i Leadcat, stylem dopasowane do każdej „kliki”.

Do najważniejszej kolekcji akcesoriów należą kapelusz bucket hat, czapkaz daszkiem oraz dwa rodzaje plecaków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The Hundreds z siedzibą w Kalifornii została założona w 2003 roku przez Bobby’ego Kima i Bena Shenassafara. Jest to klasyczna marka streetwearowa oraz platforma medialna poświęcona globalnej kulturze ulicznej. Ich główna idea, człowiek nad produktem, jest również siłą stojącą za współpracą z PUMA. Dzięki bacznej obserwacji mody na przestrzeli wielu lat, projektanci mieli okazję tworzyć produkty dla konsumentów zarówno kiedyś, jak i dziś.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja PUMA x The Hundreds dostępna jest od 7 maja na PUMA.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się