Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klub Producentów Reklamowych SAR opublikował wytyczne do bezpiecznej pracy na planach filmowych

Opracowany przez KPR zbiór zasad pracy dotyczy organizacji planów filmowych w czasie epidemii COVID-19. Dostarcza on szerokiej wiedzy o możliwych do zastosowania środkach bezpieczeństwa i ułatwia organizację bezpiecznego planu filmowego.
O autorze
1 min czytania 2020-05-08

Publikacja adresowana jest do producentów, członków ekip filmowych, ale także zamawiających produkcje, dla których opracowane wytyczne mogą być argumentem za wznowieniem aktywności produkcyjnej.

– Od początku pandemii prowadzimy działania wspierające producentów i zamawiających produkcje. Dokładnie monitorując sytuację uznaliśmy, że teraz jest czas, aby wesprzeć rynek w powrocie do intensywnej działalności – stąd opracowane wytyczne. Aby rynek ruszył, praca na planie musi być bezpieczna. Stosowanie naszych rekomendacji wydatnie przyczyni się do podniesienia jej poziomu – powiedział Julian Dworak, dyrektor KPR.

Opracowanie zawiera wiele szczegółowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo planu filmowego. Jest zasobem, z którego producenci mogą swobodnie czerpać, przygotowując plany pracy dostosowane do konkretnych produkcji, każdorazowo ustalając na podstawie zasobu proste i dokładne zasady bezpieczeństwa.

– Postanowiliśmy stworzyć otwarty zbiór z dwóch powodów: po pierwsze produkcje są różne i sposób bezpiecznej pracy powinien być dostosowany do ich skali, po drugie to producenci wraz ze współpracownikami są ostatecznie odpowiedzialni za bezpieczeństwo na planach i powinni mieć możliwość stosowania takich zasad, które uznają za najlepsze. Dzięki temu zasób może służyć wszystkim producentom audiowizualnym, nie tylko pracującym w reklamie” – dodaje Dworak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompleksowe wytyczne zostały opracowane we współpracy z kancelarią LSW Leśnodorski, Ślusarek i wspólnicy oraz prof. dr. hab. med. Pawłem Januszewiczem, specjalistą zdrowia publicznego. Wytyczne mają być aktualizowane i dostosowywane do zmieniających się okoliczności. Dokument jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych nieodpłatnie. Można go pobrać ze strony Klubu Producentów Reklamowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing