TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Klub Producentów Reklamowych SAR opublikował wytyczne do bezpiecznej pracy na planach filmowych

Opracowany przez KPR zbiór zasad pracy dotyczy organizacji planów filmowych w czasie epidemii COVID-19. Dostarcza on szerokiej wiedzy o możliwych do zastosowania środkach bezpieczeństwa i ułatwia organizację bezpiecznego planu filmowego.
O autorze
1 min czytania 2020-05-08

Publikacja adresowana jest do producentów, członków ekip filmowych, ale także zamawiających produkcje, dla których opracowane wytyczne mogą być argumentem za wznowieniem aktywności produkcyjnej.

– Od początku pandemii prowadzimy działania wspierające producentów i zamawiających produkcje. Dokładnie monitorując sytuację uznaliśmy, że teraz jest czas, aby wesprzeć rynek w powrocie do intensywnej działalności – stąd opracowane wytyczne. Aby rynek ruszył, praca na planie musi być bezpieczna. Stosowanie naszych rekomendacji wydatnie przyczyni się do podniesienia jej poziomu – powiedział Julian Dworak, dyrektor KPR.

Opracowanie zawiera wiele szczegółowych rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo planu filmowego. Jest zasobem, z którego producenci mogą swobodnie czerpać, przygotowując plany pracy dostosowane do konkretnych produkcji, każdorazowo ustalając na podstawie zasobu proste i dokładne zasady bezpieczeństwa.

– Postanowiliśmy stworzyć otwarty zbiór z dwóch powodów: po pierwsze produkcje są różne i sposób bezpiecznej pracy powinien być dostosowany do ich skali, po drugie to producenci wraz ze współpracownikami są ostatecznie odpowiedzialni za bezpieczeństwo na planach i powinni mieć możliwość stosowania takich zasad, które uznają za najlepsze. Dzięki temu zasób może służyć wszystkim producentom audiowizualnym, nie tylko pracującym w reklamie” – dodaje Dworak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kompleksowe wytyczne zostały opracowane we współpracy z kancelarią LSW Leśnodorski, Ślusarek i wspólnicy oraz prof. dr. hab. med. Pawłem Januszewiczem, specjalistą zdrowia publicznego. Wytyczne mają być aktualizowane i dostosowywane do zmieniających się okoliczności. Dokument jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych nieodpłatnie. Można go pobrać ze strony Klubu Producentów Reklamowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing