SEAT uruchamia dedykowane dziennikarzom polskie konto na Twitterze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SEAT uruchamia dedykowane dziennikarzom polskie konto na Twitterze

Od 6 maja hiszpańska marka tweetuje po polsku. SEAT podjął decyzję o utworzeniu polskiego konta w serwisie Twitter, by zapewnić jak najszybszy kontakt z mediami. Profil będzie współdziałać z istniejącym wirtualnym biurem prasowym SEAT Media Portal.

Polski profil SEAT-a został udostępniony przez biuro prasowe producenta pod adresem @SEATMedia_PL. Nowy kanał komunikacji ma zapewnić bieżący dostęp do informacjami na temat działalności marki w Polsce i na świecie oraz ciekawostek z życia firmy, która w tym roku świętuje 70-lecie powstania. Konto na Twitterze pozwoli również SEAT-owi na przedstawienie licznych inicjatyw muzycznych, designerskich, technogicznych, a także odnoszenie się do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości branży motoryzacyjnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na żywo z Barcelony

Inauguracja polskiego profilu SEAT-a zbiegła się w czasie z obchodami 70-lecia firmy, które z racji pandemii koronawirusa przyjęły cyfrową formę. W piątek, 8 maja, na polskim profilu marki odbędzie się transmisja na żywo urodzinowego koncertu SEAT-a. Wystąpi Stay Homas – barceloński zespół założony podczas obowiązywania kwarantanny w Hiszpanii. Trio w półtora miesiąca zyskało ponad 350 tys. obserwujących na Instagramie i 7 milionów wyświetleń w serwisie Youtube. Relacja na żywo z 40-minutowego koncertu rozpocznie się o godz. 19:00 na stronie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij