Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania reklamowa przygotowana przez studentów Uniwersytetu Artystycznego

W ubiegłym roku Volkswagen Group Polska nawiązał współpracę z Wydziałem Grafiki i Komunikacji Wizualnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, której efektem jest kampania reklamowa części z linii Economy Parts w 7 miastach.

Celem konkursu organizowanego przez Volkswagen Group Polska we współpracy z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu było stworzenie koncepcji kampanii reklamowej, która ukazywałaby jakość i konkurencyjność cenową części samochodowych z linii Economy Parts, przeznaczonych do samochodów starszych niż 4-letnie. Części z tej linii są nawet o 40% tańsze od części używanych na pierwszy montaż, mają dwa lata gwarancji i jakość części dedykowanych do nowych aut. Dzięki częściom z linii Economy Parts naprawa kilkuletniego samochodu w ASO nie musi być droga. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu pracy graficznej (infografika, plakat lub animacja), która będzie łączyć dowolną część samochodową z linii Economy Parts, jedno z siedmiu wybranych polskich miast lub aglomeracji (Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, Wrocław) oraz hasło przewodnie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Tegoroczna współpraca ze studentami Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Poziom był bardzo wysoki, podczas wyboru zwycięzców, każdy głos jury miał znaczenie, bardzo cenne było tutaj wsparcie kadry uniwersyteckiej. Projekt okazał się niezmiernie ciekawy dla każdej ze stron, jest przykładem owocnej współpracy biznesu z nauką – powiedział Mikołaj Ostach, kierownik ds. produktu i cen w dziale Części i Akcesoriów Grupy Volkswagen.

Zwycięskie prace są wykorzystane w komunikacji marketingowej w internecie, można je również zobaczyć na plakatach w siedmiu miastach, do których nawiązują kreacje. Na przykład w Poznaniu zaprezentowany zostanie projekt Marty Jerzmanowskiej, przedstawiający Świętego Marcina na koniu – postać mocno związaną z tym miastem. W Katowicach eksponowana będzie praca z grafiką kopalni nawiązującej do układu wydechowego samochodu wykonana przez Olgę Drozdowską. Autorka pracy dla miasta Wrocław, Martyna Kasycz nawiązała do rzeźby krasnali, które ukryte zostały w przestrzeni miasta. Wszystkie nagrodzone prace można oglądać na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij