TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kupno samochodu bez wizyty w salonie? – aplikacja z AR dla SSangYong od Mobberry i endorfina events

Actyon Sports to rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią wycieczek po salonach samochodowych. Dzięki aplikacji możemy obejrzeć nowego SsangYonga na ekranie smartfonu lub tabletu. Aplikacja generuje 3-wymiarowy obraz nowego pickupa w skali 1:16 i umożliwia oglądanie modelu w perspektywie 360°.
O autorze
1 min czytania 2012-08-01

– SsangYong jako pierwszy wykorzystał pełen zakres możliwości technologii Augmented Reality i udostępnił ją wszystkim użytkownikom tabletów oraz smartfonów opartych na systemach iOS i Android” – mówi Rafał Bielka Marketing Manager SsangYong Motors Polska.

Aplikację stworzyła Agencja marketingu mobilnego Mobberry oraz agencja Endorfina Events wyspecjalizowana w działaniach eventowych.

– Cieszy nas fakt, że SsangYong zdecydował się wyjść przed szereg, promując nowy model auta w sposób niestandardowy, łącząc świat rzeczywisty z wirtualnym, niewidocznym gołym okiem. To pierwsza tego typu inicjatywa uwzględniająca funkcje użytkowe, a nie sam efekt Wow, który przyświeca większości produkcji mobile – mówi Piotr Krauschar z Mobberry. Jak dodaje Maciej Ledzion z endorfina events: Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości to rewelacyjne ożywienie działań eventowych, które możemy realizować przy okazji wprowadzania nowych produktów na rynek. Wspólnym projektem dla SsangYong przetarliśmy szlak i pracujemy razem nad kolejną realizacją.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już niedługo aplikację będzie można wykorzystać również w salonach SsangYonga, gdzie każdy potencjalny zainteresowany klient będzie mógł na własne oczy doświadczyć przeżyć związanych z rozszerzaniem istniejącej rzeczywistości. Po „najechaniu” na samochód na ekranie pojawią się półprzezroczyste modele, które pozwolą szybko uzyskać dodatkowe informacje o aucie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing