Kupno samochodu bez wizyty w salonie? - aplikacja z AR dla SSangYong od Mobberry i endorfina events

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kupno samochodu bez wizyty w salonie? - aplikacja z AR dla SSangYong od Mobberry i endorfina events

Actyon Sports to rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią wycieczek po salonach samochodowych. Dzięki aplikacji możemy obejrzeć nowego SsangYonga na ekranie smartfonu lub tabletu. Aplikacja generuje 3-wymiarowy obraz nowego pickupa w skali 1:16 i umożliwia oglądanie modelu w perspektywie 360°.

- SsangYong jako pierwszy wykorzystał pełen zakres możliwości technologii Augmented Reality i udostępnił ją wszystkim użytkownikom tabletów oraz smartfonów opartych na systemach iOS i Android” - mówi Rafał Bielka Marketing Manager SsangYong Motors Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aplikację stworzyła Agencja marketingu mobilnego Mobberry oraz agencja Endorfina Events wyspecjalizowana w działaniach eventowych.

- Cieszy nas fakt, że SsangYong zdecydował się wyjść przed szereg, promując nowy model auta w sposób niestandardowy, łącząc świat rzeczywisty z wirtualnym, niewidocznym gołym okiem. To pierwsza tego typu inicjatywa uwzględniająca funkcje użytkowe, a nie sam efekt Wow, który przyświeca większości produkcji mobile – mówi Piotr Krauschar z Mobberry. Jak dodaje Maciej Ledzion z endorfina events: Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości to rewelacyjne ożywienie działań eventowych, które możemy realizować przy okazji wprowadzania nowych produktów na rynek. Wspólnym projektem dla SsangYong przetarliśmy szlak i pracujemy razem nad kolejną realizacją.

Już niedługo aplikację będzie można wykorzystać również w salonach SsangYonga, gdzie każdy potencjalny zainteresowany klient będzie mógł na własne oczy doświadczyć przeżyć związanych z rozszerzaniem istniejącej rzeczywistości. Po „najechaniu” na samochód na ekranie pojawią się półprzezroczyste modele, które pozwolą szybko uzyskać dodatkowe informacje o aucie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij