Adrino DigitALL rozpoczyna współpracę z TikTok Ads w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adrino DigitALL rozpoczyna współpracę z TikTok Ads w Polsce

Sieć Adrino DigitALL została licencjonowanym partnerem TikTok Ads. Od początku maja 2020 roku Adrino oferuje standardowe oraz niestandardowe formaty reklamowe na TikToku.

TikTok to czołowa platforma dla krótkich filmów, mająca setki milionów użytkowników na całym świecie. TikTok Ads pozwala markom na nawiązanie kontaktu z młodym pokoleniem konsumentów dzięki natywnej, naturalnej i kreatywnej formie treści na TikToku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– TikTok szturmem zdobył serca milionów użytkowników, także w Polsce, i bardzo zależało nam na tym, żeby móc oferować działania promocyjne w tym kanale. Chcemy, żeby nasi klienci mieli jak najwięcej możliwości na dotarcie do swoich grup docelowych, a dzięki tej współpracy otwieramy przed nimi świat oraz ekrany młodych i aktywnych użytkowników mediów społecznościowych. I tak jak w erze przed internetowej najłatwiej można było dotrzeć do takich osób dzięki Bravo, tak teraz jednym z najlepszych sposobów jest TikTok – powiedział Jacek Dymkowski, CEO Adrino.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij