Adrino DigitALL rozpoczyna współpracę z TikTok Ads w Polsce

Sieć Adrino DigitALL została licencjonowanym partnerem TikTok Ads. Od początku maja 2020 roku Adrino oferuje standardowe oraz niestandardowe formaty reklamowe na TikToku.
O autorze
0 min czytania 2020-05-12

TikTok to czołowa platforma dla krótkich filmów, mająca setki milionów użytkowników na całym świecie. TikTok Ads pozwala markom na nawiązanie kontaktu z młodym pokoleniem konsumentów dzięki natywnej, naturalnej i kreatywnej formie treści na TikToku.

– TikTok szturmem zdobył serca milionów użytkowników, także w Polsce, i bardzo zależało nam na tym, żeby móc oferować działania promocyjne w tym kanale. Chcemy, żeby nasi klienci mieli jak najwięcej możliwości na dotarcie do swoich grup docelowych, a dzięki tej współpracy otwieramy przed nimi świat oraz ekrany młodych i aktywnych użytkowników mediów społecznościowych. I tak jak w erze przed internetowej najłatwiej można było dotrzeć do takich osób dzięki Bravo, tak teraz jednym z najlepszych sposobów jest TikTok – powiedział Jacek Dymkowski, CEO Adrino.