Komputronik Gaming i Fundacja Komputronik partnerami akcji Gra Paczka

Gra Paczka to nowa inicjatywa Szlachetnej Paczki. Już w najbliższy czwartek startuje akcja, podczas której najpopularniejsi streamerzy w Polsce będą zbierali pieniądze na wykluczone cyfrowo dzieci. Partnerami projektu zostali: Komputronik Gaming oraz Fundacja Komputronik.
O autorze
1 min czytania 2020-05-13

Według badań PISA, które dotyczą sytuacji uczniów w wielu krajach, w Polsce nawet 70 tys. najmłodszych nie ma dostępu do komputera czy tabletu. Wprowadzenie nowego trybu nauczania w związku z pandemią COVID-19 unaoczniło skalę problemu. Nowa rzeczywistość sprawia, że poziom potrzeb cyfrowych znacznie przewyższa możliwości wielu polskich rodzin. W takiej sytuacji wykluczenie cyfrowe dotyka już nie tylko najuboższych – to niemal problem powszechny. Analizy dowodzą, że trudność współdzielenia z rodzeństwem i rodzicami sprzętu do edukacji czy pracy zdalnej ma 25% uczniów. Oznacza to, że w dobie zdalnej nauki aż milion dzieci w Polsce walczy z barierami cyfrowymi.

Szlachetna Paczka wraz z partnerami, reagując na bieżące problemy społeczne, w tym nasilające się w wielu rodzinach wykluczenie cyfrowe, zapoczątkowała nową inicjatywę. Od 14 do 17 maja będzie można wesprzeć dzieci z Akademii Przyszłości i Szlachetnej Paczki, które zmagają się z cyfrowym wykluczeniem.

W projekt Gra Paczka zaangażowani są najpopularniejsi streamerzy w Polsce, którzy przez trzy dni będą transmitować swoje gry, organizując równocześnie konkursy z cennymi nagrodami od partnerów wydarzenia, których łączna wartość sięgnie 50 tys. złotych! Po zakończeniu akcji Szlachetna Paczka przekaże sprzęt do 50 najbardziej potrzebujących dzieci z Akademii Przyszłości.

W ramach współpracy i wsparcia zbiórki Komputronik Gaming przekazał 10 zestawów e-sportowych, które zostaną rozdane podczas konkursów. Dodatkowo Komputronik Gaming wraz ze swoją ekipą będzie prowadził streamy z akcji. Będzie można je oglądać na kanale Komputronik Gaming oraz na kanałach Smarte, Zjednoczeni oraz Kebcio.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o akcji oraz o pozostałych partnerach można znaleźć na dedykowanej stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing