Facebook wprowadza nowe narzędzia zapewniające bezpieczeństwo marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook wprowadza nowe narzędzia zapewniające bezpieczeństwo marki

Równolegle z opublikowanym wczoraj Raportem na temat egzekwowania Standardów społeczności, podsumowującym na ile skutecznie Facebook radził sobie z walką ze szkodliwymi treściami na swoich platformach, firma podzieliła się nowymi narzędziami pomagającymi markom dbać o kontekst...

... w jakim wyświetlają się ich reklamy. Są to m.in.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Biała lista Audience Network umożliwia reklamodawcom wybór zewnętrznych aplikacji należących do sieci Audience Network, w ramach których mogą pojawiać się reklamy ich marki;
  • Biała lista treści umożliwia reklamodawcom dynamiczny przegląd i wybór materiałów wideo, w ramach ktorych na Facebooku mogą wyświetlić się ich reklamy in-stream. 
  • Raport wyświetleń umożliwia sprawdzenie na jakich stronach Facebooka oraz aplikacjach w sieci Audience Network pojawiły się reklamy w ramach kampanii.
  • Pełniejsze możliwości rezygnacji z publikacji reklam in-stream w transmisjach na żywo zaufanych partnerów. 

Więcej informacji na temat działań podejmowanych przez Facebook dla zapewnienia reklamodawcom bezpiecznego i otwartego środowiska w jakim pojawiają się ich reklamy znajdziecie w tym artykule

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij