„Dobre Noviny by Žatecký” – nowy program komediowy marki Žatecký

Marka Žatecký rozpoczęła na You Tubie emisję nowego programu komediowego pt. „Dobre Noviny by Žatecký”. Prowadzą go dwaj znani standuperzy – Michał Kempa i Piotr Szumowski, którzy we właściwy sobie żartobliwy sposób komentują aktualną sytuację.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

„Dobre Noviny by Żatecky” to program osadzony w obecnych realiach. Prowadzący prezentują i komentują bieżącą sytuację, skupiając się na pozytywnych informacjach i wydarzeniach. Poszczególne odcinki nagrywane są co tydzień dzięki czemu prezentowany materiał jest świeży i aktualny. W całym cyklu programu zostanie wyemitowanych łącznie 10 odcinków. Pierwsze dwa są już dostępne na YouTubie. 


– Program „Dobre Noviny by Żatecky” daje chwilę wytchnienia i nadziei, pokazując, że w obecnej sytuacji mają miejsce także pozytywne wydarzenia. Michał Kempa i Piotr Szumowski doskonale wiedzą, jak rozbawić widzów i przekazać im pozytywną energię – podkreśla Anita Matuszewska, straszy specjalista ds. marketingu w Carlsberg Polska.

Program zakłada także interakcję z widzami. Każdy może podzielić się z prowadzącymi swoimi osiągnięciami i spostrzeżeniami, przesyłając zdjęcia, grafiki czy materiały video na oficjalny profil marki Žatecký na Facebooku. Spośród nadesłanych materiałów wybrane zostaną treści, które standuperzy skomentują w kolejnych odcinkach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną programu odpowiada agencja digitalowa Reprise, za produkcję – Dynamo Film, za postprodukcję – Delapost. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Initiative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing