GAME IS NOT OVER – zagraj z Tigerem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GAME IS NOT OVER – zagraj z Tigerem

Marka Tiger wprowadza wyjątkowy projekt internetowy - GAME IS NOT OVER. Idea projektu polega na uruchomieniu specjalnej platformy, pod adresem: www.gameisnotover.pl, na której dostępne będą 3 gry opracowane w wyjątkowej stylistyce automatów do gier z lat 80., które cieszyły się wtedy popularnością.

Gry nawiązują do różnych sytuacji, w których młodzi ludzie piją TIGERA oraz sposobu, w jaki spędzają swój wolny czas. Pierwsza z gier – ANATOMIA – pojawiła się na platformie drugiego grudnia. Jej bohaterem jest student – hipster, ostro wkuwający do sesji egzaminacyjnej. Kolejne odsłony zabawy TIGERA będą emitowane co kilka dni. GAME IS NOT OVER, to doskonała propozycja dla wszystkich fanów niesztampowej, internetowej rozrywki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na TIGEROWYCH graczy czeka wiele niespodzianek: wyjątkowa stylistyka z lat 80., współczesna tematyka, interesujące postaci, a przede wszystkim – doskonała zabawa. Każdy z bohaterów przygotowanych gier, opadając z sił może kontynuować zabawę wypijając wirtualnego TIGERA. Na platformie widoczna jest puszka, która, wraz z ilością wypitych wirtualnie TIGERÓW, stopniowo ulega rozpikselowaniu, dzięki czemu nawiązuje graficznie do stylistyki bohaterów oraz automatów do gier sprzed lat. TIGER sprawia, że – zarówno w grze, jak i w realnym życiu – nawet, kiedy brakuje Ci energii, nadal możesz świetnie się bawić i korzystać z każdego dnia na 100 %. Gra nigdy się nie kończy – GAME IS NOT OVER. Od rozpoczęcia, przez cały czas trwania projektu – będzie on promowany poprzez kampanię internetową, realizowaną na najpopularniejszych portalach (między innymi: YouTube, Filmweb, NK).

  • Agencja zewnętrzna odpowiedzialna za przygotowanie gry: 180hearbeats + JUNG v. MATT
  • Dom mediowy: Codemedia SA

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij