Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Adexon realizuje majowe kampanie digital dla TV Puls

Sieć reklamy Adexon przeprowadziła kampanię digital dla TV Puls, promującą filmowe propozycje stacji na majówkę. W działaniach wykorzystano niestandardowy format reklamowy – videobacklayer. Emisja spotów odbyła się w serwisie OLX.pl.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

Założeniem kampanii była promocja filmowych nowości przygotowanych na czas majówki, w okresie 1-3 maja, oraz kontynuacja działań promocyjnych w dniu 10 maja na stronie głównej OLX.pl. Pierwsza emisja kampanii dostarczyła 3 mln unikalnych kontaktów, z kolei wynik osiągnięty w miniony weekend wyniósł ponad 4,2 mln.

– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie bardzo angażującego formatu reklamowego, jakim jest videobacklayer. Dodatkowo połączyliśmy go z premium boxes – kafelkami, które pozwoliły zaprezentować filmy z całego weekendu. Każdy z kafelków posiadał odrębne linkowanie, dzięki czemu w prosty sposób można było przejść do karty produktu i zapoznać się z opisem filmu – komentuje Anna Kacprzyk, digital team leader Adexon. – Podsumowując – videobacklayer przyciągnął uwagę użytkowników, a premium boxes zaprezentowały ofertę i od razu przekierowały użytkownika w odpowiednie miejsce na stronie stacji – dodaje Kacprzyk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Jest to pierwsza produktowa kampania dla TV Puls, którą w tym roku przeprowadził Adexon. Do tej pory agencja realizowała dla stacji kampanie efektywnościowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się