Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

38Content Communication współpracuje z marką BeSymbio

38Content Communications nie zwalnia tempa i stale powiększa portfolio swoich klientów. Agencja nawiązała współpracę z polską marką innowacyjnych naturalnych produktów – BeSymbio, których skład opiera się na certyfikowanych wyciągach roślinnych.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

W ramach współpracy z klientem, agencja będzie odpowiedzialna za działania media relations, współpracę z influencerami, komunikację wizualną i produktową oraz doradztwo komunikacyjne. Klient został pozyskany drogą rekomendacji.

Po stronie 38Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji, a działaniami operacyjnymi zajmują się Aleksandra Trzcińska, PR manager oraz Monika Majewska, consultant. Za komunikację wizualną odpowiada Maciej Tyran – graphic designer. 

BeSymbio to młoda marka naturalnych innowacyjnych produktów, a inspiracją do ich stworzenia były rośliny i ich niezwykłe właściwości, motto towarzyszące marce to #MyjemyRoślinami. W pełni biodegradowalny skład produktów to średnio 99% naturalnych roślinnych składników, bez sztucznych zapachów i barwników, SLS, parabenów czy silikonów. Produkty posiadają certyfikat Vegan. Marka, jako pierwsza na polskim rynku naturalnych kosmetyków do domu, zadbała również o designerskie szklane opakowania, które mogą zostać poddane recyklingowi. BeSymbio to także dbałość o estetykę etykiet – grafiki zostały zaprojektowane przez utalentowanego polskiego grafika, Tymka Jezierskiego. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj