TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Giełda Pracy – newonce.radio łączy pracodawców z pracownikami

„Bolesny Poranek: Giełda Pracy” to specjalna odsłona porannego programu w newonce.radio. W każdy piątek w godzinach 7-10 na antenie internetowej rozgłośni prezentowane są oferty pracy, a słuchacze mogą zadzwonić do studia i opowiedzieć prowadzącym, w jakiej branży szukają zatrudnienia.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Wśród prowadzących są Agnieszka Woźniak-Starak, Piotr Kędzierski i Arkadiusz „Ras” Sitarz. W trakcie trzygodzinnego programu odpowiadają oni na wiadomości e-mail od osób poszukujących pracy oraz prezentują oferty pracodawców, bo rekrutacje – mimo trudnych teraz czasów – nadal trwają w wielu branżach. Zbierane są na tej stronie.  

W ten sposób newonce.radio stara się pomóc osobom w trudnej sytuacji zawodowej, spowodowanej przez pandemię koronawirusa.

– Nawet jeśli tylko jedna osoba znajdzie zatrudnienie, już będziemy mogli nazwać akcję sukcesem – mówi Bartek Czarkowski, dyrektor programowy newonce.radio.

Jednym z największych atutów Giełdy Pracy jest bezpośredni kontakt z osobami szukającymi pracy. Dzięki niemu poznajemy ludzką stronę trudnej sytuacji na rynku pracy, możemy usłyszeć słowa i historie, które będą wsparciem. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efektem pierwszej audycji było kilkaset maili od osób, które utraciły pracę i kilkadziesiąt ofert od pracodawców, m.in. od firm takich jak TIDAL, Platige Image, Stor9 czy Social Tigers. W miarę rozwoju akcji zebrane zostały kolejne oferty pracy w takich firmach jak Allegro, 4F, Smyk i wielu innych. Giełda Pracy ma na celu również pokazanie różnych możliwości szukania pracy, więc do programu zapraszani są eksperci, którzy wypowiadają się na temat przygotowania CV, radzenia sobie ze stresem w sytuacji utraty pracy czy przygotowania konta na platformie LinkedIn. 

Akcja trwa i odbywa się na antenie w każdy piątek. Oferty od potencjalnych pracodawców można podsyłać na adres: [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się