Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marek Kmiecik wiceprezesem ds. marketingu w Tarczyński S.A.

Rada Nadzorcza firmy Tarczyński SA z siedzibą w Ujeźdźcu Małym pod Wrocławiem, producent markowych wędlin z segmentu „premium” z początkiem grudnia br. powołała na stanowisko Wiceprezesa, Dyrektora Marketingu – P. Marka Kmiecika.
O autorze
0 min czytania 2013-12-05

Tarczyński SA, spółka z branzy mięsnej, notowana od czerwca 2013 na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – producent markowych wędlin, m.in. kabanosów Tarczyński Extra, kabanosów Tarczyński Exclusive, „Wędlin z Kotła”, „Wędlin Zakonnych”, przekąsek dojrzewających „Snaxy”, zakłada w najbliższym czasie opracowanie nowej, pełnej strategii marketingowej oraz wzmocnienie działań marketingowych.

Spółka prowadzi obecnie mocną kampanię medialną kabanosów Tarczyński Extra i Exclusive w ogólnopolskich stacjach TV oraz mediach społecznościowych pod hasłem „Mistrzowie świata” 

Marek Kmiecik, do końca października br. zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu i Członka Zarządu firmy Hoop Polska sp. z o.o. (grupa Kofola SA), producenta m.in. napojów Hoop cola, syropów Paola, napojów dla dzieci Jupik i wody Arctic. Poprzednio Dyrektor Marketingu w firmie Mieszko SA, producent słodyczy, m.in. marek Mieszko i Zozole.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj