Mleczko prezentuje Łaciate w nowej kampanii marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mleczko prezentuje Łaciate w nowej kampanii marki

Rozpoczyna się digitalowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25 lat jej istnienia na polskim rynku. W kampanii wziął udział znany rysownik, Andrzej Mleczko. Przygotowane przez niego ilustracje znajdą się na limitowanej serii opakowań mleka Łaciate oraz na bannerach.

– Łaciate jest obecne z nami już od 25 lat. W tym czasie marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku. Mleko Łaciate towarzyszy nam w codziennym życiu, a jego walory odżywcze, związane z naturalnym pochodzeniem doceniane są przez konsumentów. Dlatego zachęcamy wszystkich, aby przyłączyli się do świętowania tego wyjątkowego jubileuszu – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu Mlekpolu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania, w tym przygotowanie projektów kreatywnych i produkcję materiałów, zrealizowała agencja Leo Burnett. Formaty reklamowe będą emitowane na portalach horyzontalnych, mobilnych i w programmatiku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij