Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Mleczko prezentuje Łaciate w nowej kampanii marki

Rozpoczyna się digitalowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25 lat jej istnienia na polskim rynku. W kampanii wziął udział znany rysownik, Andrzej Mleczko. Przygotowane przez niego ilustracje znajdą się na limitowanej serii opakowań mleka Łaciate oraz na bannerach.
O autorze
0 min czytania 2020-05-18

– Łaciate jest obecne z nami już od 25 lat. W tym czasie marka stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku. Mleko Łaciate towarzyszy nam w codziennym życiu, a jego walory odżywcze, związane z naturalnym pochodzeniem doceniane są przez konsumentów. Dlatego zachęcamy wszystkich, aby przyłączyli się do świętowania tego wyjątkowego jubileuszu – powiedziała Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu Mlekpolu.

Działania, w tym przygotowanie projektów kreatywnych i produkcję materiałów, zrealizowała agencja Leo Burnett. Formaty reklamowe będą emitowane na portalach horyzontalnych, mobilnych i w programmatiku.