TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marta Strzyżewska została dyrektorem Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie

Marta Strzyżewska objęła stanowisko dyrektora Działu Marketingu i Cyfryzacji w Avivie. Będzie odpowiadać za komunikację marketingową, zarządzanie marką, cyfryzację oraz strategię, badania i wiedzę o kliencie.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Marta Strzyżewska jest menedżerem z blisko 20-letnim stażem. Karierę zawodową rozpoczęła w 2001 roku w Departamencie Marketingu BRE Banku (obecnego mBanku). W latach 2009-2015 pracowała w grupie Generali w Polsce, gdzie jako dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu odpowiadała m. in. za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej firmy oraz przygotowanie pierwszej zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej ubezpieczeń komunikacyjnych. Od 2016 roku była związana z branżą prywatnej opieki medycznej. Początkowo w sieci klinik leczenia niepłodności Invimed (Grupa Medicover) zajmowała się rozwojem biznesu w Polsce i na rynkach zagranicznych. Od 2018 jako dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Grupy LUX MED odpowiadała za strategię i wizerunek marek, kampanie marketingowe offline i online oraz komunikację w social media.

Pracę w Avivie po 5 latach kończy Iwona Czech, dyrektor działu komunikacji i zarządzania marką. W tym czasie odpowiadała za kampanie reklamowe marki Aviva, m. in. z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, za akcję „Wiem, czym oddycham” (nagrodzoną brązową statuetkę Effie) oraz – ostatnio – Aviva Medykom, a także kampanie dotyczące linii produktowych firmy.