Hejt Park w Dobrym Składzie. Okocim nowym partnerem Kanału Sportowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hejt Park w Dobrym Składzie. Okocim nowym partnerem Kanału Sportowego

Kanał Sportowy – projekt tworzony przez Mateusza Borka, Tomasza Smokowskiego, Michała Pola i Krzysztofa Stanowskiego rozpoczął właśnie długofalową współpracę z marką Okocim. Browar został sponsorem Hejt Parku, obecnie jednego z najpopularniejszych formatów na kanale.

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy, z opcją przedłużenia na rok sportowy 2021, a pierwszy odcinek w nowej odsłonie wyemitowano 5 maja. Dotychczasowa nazwa została zmieniona na „Hejt Park w Dobrym Składzie”. Zmiany zaszły również w scenografii, a dobrze znane studio Kanału Sportowego nabrało nieco pubowego charakteru. Pojawiły się w nim elementy sygnowane logiem partnera, w centralnym miejscu stanęła beczka z nalewakiem, a tło zostało podświetlone na zielono.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowym stałym elementem programu ma być pytanie o „Dobry Skład” zadawane w kontekście obecnego gościa. Pierwszy z nich – Michał Listkiewicz – zapytany został o najlepszy skład sędziowski, jaki miał przyjemność współtworzyć, a także najlepszych piłkarzy, którym sędziował.

– Takie projekty jak Kanał Sportowy pokazują, że nawet w momencie zawieszenia wydarzeń sportowych istnieje dobry obszar do promocji marki poprzez sport. Brak wydarzeń sportowych nie oznacza, że kibice znikają. Oni nadal potrzebują informacji i rozrywki, które we właściwych proporcjach Kanał Sportowy zapewnia – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Sport Brokers, która odpowiada za obsługę reklamową Kanału Sportowego.

Hejt Park – od wariantu awaryjnego, do clue programu

Hejt Park na Kanale Sportowym od samego startu okazał się strzałem w „dziesiątkę”, choć na znaczeniu w ramówce realnie zyskał dopiero, gdy sport zamarł, a kibice zostali zmuszeni do pozostawania w domach. Format to bezprecedensowe spotkanie ludzi z pierwszych stron sportowych gazet z dzwoniącymi do studia i zadającymi często niewygodne pytania widzami. Specyficzna atmosfera panująca w studiu powoduje, że goście poruszają tematy, o których nie wspominali nigdzie indziej. To tam Dominik Ebebenge i Michał Żewłakow zdradzali kulisy negocjacji transferowych w Legii, Robert Lewandowski opowiadał o treningach w izolacji, Quebonafide udzielił jednego z pierwszych wywiadów po przejściu artystycznej metamorfozy, a Szymon Marciniak odpowiadał na trudne pytania dotyczące sędziowania. Dwa odcinki „Hejt Parku” były jednocześnie w TOP 3 karty na czasie w serwisie YouTube, a rekordowy, w którym potyczkę słowną toczyli Krzysztof Stanowski i Marcin Najman, zanotował ponad 1,6 miliona wyświetleń.

– Każdy z nas jest inny i wnosi to tego projektu coś swojego. I to jest chyba naszą siłą. Ta różnorodność zainteresowań, światopoglądów i charakterów powoduje, że jesteśmy trochę nieprzewidywalni, a przez to bardziej interesujący. Myślę, że znajduje to odzwierciedlenie między innymi właśnie w takim programie jak Hejt Park – zaznacza Tomasz Smokowski.

Markę Okocim w tej kampanii reprezentują Reprise Digital i Initiative Media z rodziny IPG Mediabrands.

„Hejt Park w Dobrym Składzie” będzie gościł na Kanale Sportowym 3 razy w tygodniu o godzinie 21:00, a jego gospodarzami będą Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij