Podczas eventu transmitowanego na żywo w Internecie widzowie mieli możliwość bezpłatnego uczestnictwa w trzech panelach dyskusyjnych: „Kobiety w roli głównej w nowym 2020 roku… czyli nowe oblicze kobiecego empowermentu”, „Aktywistki XXI wieku… czyli nowe oblicze aktywizmu (W mikro i makro skali)” oraz „Marzenia, plany, kariera, sukces w dobie COVID-19… czyli czy w czasach przełomu jest miejsce na wizjonerstwo?”. Gospodarzem wydarzenia była dziennikarka, ikona telewizji i kina Grażyna Torbicka – ambasadorka marki L’Oréal Paris, a wśród zaproszonych gości, wyjątkowe kobiety, przedstawicielki różnych profesji: media, sztuka, film, teatr, kultura, biznes, psychologia, m.in. Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller, Gabriela Muskała, Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk.
Za koordynację tego projektu i obsługę techniczną odpowiadała agencja GetHero z Wrocławia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024