OSM Piątnica rozszerza kampanię serków homogenizowanych o działania w obszarze digital & social media

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca.
O autorze
1 min czytania 2020-05-21

„Najlepsze coś by się zjadło” to główne hasło kampanii digitalowej. Tym czymś jest właśnie serek homogenizowany z Piątnicy. Pyszne małe co nieco – jak znalazł, gdy pojawia się pierwszy głód. Z punktu widzenia strategii komunikacji serki homogenizowane z Piątnicy lokują się w obszarze szybkich przekąsek pomiędzy posiłkami. Są odpowiedzią na nie do końca sprecyzowaną potrzebę, która ujawnia się, gdy jesteśmy czymś zajęci. Niepostrzeżenie nasza aktywność – praca, zabawa, hobby, rekreacja – zaczyna nas trochę męczyć i pojawia się uczucie z pogranicza głodu i zachcianki. To dobry moment na serek homogenizowany. 

W telewizji dzięki wyrazistej narracji marka zabiera widzów do piątnickiego świata i w oparciu o jego wartości buduje RTB produktu. Natomiast na polu digital & social media eksploatuje mocniej rozmaite konteksty spożycia serka, czyli różne działania i zajęcia powodujące lekki głód. Kampania w digitalu & social media skupia się także na poszczególnych wariantach produktu, podkreślając ich smakowitość.

W ofercie Piątnicy znajdziemy 4 warianty smakowe nowego serka: waniliowy, naturalny, truskawkowy oraz stracciatella. Dostępne są w 150-gramowym wygodnym opakowaniu z kartonową owijką, pod którą znajdują się przepisy na potrawy z wykorzystaniem serków.

Kreację digital & social media przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizowała agencja Starcom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj