TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

InPost Mobile liderem kategorii „Zakupy” wśród aplikacji w Polsce

Aplikacja InPost Mobile w czasach pandemii bije rekordy popularności.Jak pokazują statystyki, korzysta z niej już prawie 4 miliony użytkowników i liczba ta nieustannie rośnie. Oznacza to, że w swoim telefonie ma ją już co 10 Polak.
O autorze
1 min czytania 2020-05-21

InPost Mobile od dwóch miesięcy utrzymuje się w pierwszej dziesiątce najchętniej pobieranych i najlepiej ocenianych darmowych aplikacji w Polsce. Warto dodać, że w sklepach Google Play oraz App Store darmowa aplikacja InPost przez 8 tygodni zajmowała 1 miejsce w niezwykle mocno obsadzonej kategorii Zakupy. 

Pozyskiwanie użytkowników swojej aplikacji, In Post powierzył agencji United App specjalizującej się w performance marketingu aplikacji mobilnych.

– Przez ostatnie pół roku udało nam się pozyskać blisko 2 miliony użytkowników dzięki naszej unikalnej metodzie łączenia marketingu internetowego i social mediowego. Z naszymi kreacjami jednorazowo docieraliśmy do 10 milionów internautów. Mimo tak dużej skali działań udało nam się zredukować koszty pozyskania użytkownika o ponad 50% – mówi Damian Defratyka założyciel agencji United App.

Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na całą branżę przesyłek. Wraz ze wzrostem branży e-commerce, wzrósł również popyt na dostawy do Paczkomatów. Tę formę dostawy wybierają konsumenci, którzy cenią sobie wygodny i bezpieczny sposób realizacji zakupów dokonywanych w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Paczkomaty okazały się idealną odpowiedzią na oczekiwania w zakresie bezkontaktowej i bezpiecznej dostawy, przed którymi stanął rynek e-commerce w czasie koronawirusa – komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Na tak dobre wyniki InPost Mobile wpływ miała z pewnością innowacyjna funkcja zdalnego otwierania skrytki, wprowadzona w aplikacji pod koniec listopada. Opcja pozwala odbierać paczki szybko i przede wszystkim bezpiecznie. Higieniczne, zdalne otwieranie paczkomatów przy pomocy aplikacji In Post znacznie wpłynęło na komfort i bezpieczeństwo użytkowników Paczkomatów. Tylko przy pomocy funkcji zdalnego otwierania skrytki, paczki odebrano już ponad 30 milionów razy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Już teraz osiągnęliśmy założony na 2020 rok plan biznesowy w kontekście aplikacji InPost Mobile. Poziom 3 milionów użytkowników udało nam się osiągnąć pod koniec marca. Samo zdalne otwieranie to nie jedyna funkcjonalność, którą wprowadziliśmy. Nasi Klienci mogą już odbierać swoje paczki z Multiskrytki oraz korzystać z usługi InPost Paczka w Weekend. W niedalekiej przyszłości w aplikacji InPost Mobile pojawią się nowe, wyczekiwane przez naszych klientów funkcjonalności – podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, dyrektor marketingu InPost.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się