Mamy jako bohaterki w nowej kampanii Douglas

Mamy jako bohaterki w nowej kampanii Douglas
Douglas ruszył z nową kampanią z okazji tegorocznego Dnia Matki. W jej ramach marka postanowiła podziękować i podkreślić rolę mam – bohaterek dnia codziennego, które szczególnie teraz wykazują się niezwykłą troską i heroizmem.
O autorze
1 min czytania 2020-05-22

Tygodnie walki z pandemią są dla wszystkich dużym wyzwaniem. Szczególną rolę w tym czasie pełnią mamy – wiele z nich bowiem stało się w tych wyjątkowych okolicznościach prawdziwymi bohaterkami dnia codziennego. Pielęgniarki, lekarki, kasjerki, głowy rodziny, które dodatkowo muszą koordynować szkolną naukę dzieci w domowych warunkach – to na ich barkach spoczął wielki ciężar. 

Aby podziękować i podkreślić rolę mam, zwłaszcza w tych obecnych czasach, marka Douglas przygotowała kampanię pod hasłem „Mamy-Bohaterki”. W ramach inicjatywy stworzony został spot, którego głównym przesłaniem jest słowo „Dziękuję”. Film prezentuje odwagę, a także nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat.

Ponadto, częścią kampanii są dodatkowe projekty pomocy w walce z pandemią. W Polsce działania te skoncentrowane są na wspieraniu szpitali poprzez przekazywanie placówkom kosmetyków pielęgnacyjnych. W ostatnich tygodniach marka przekazała ponad 3000 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection do Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy oraz do Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczy, wspiera, rozumie, doradza, motywuje, kocha. Mama. Trudno wyobrazić sobie ważniejszą postać w życiu każdego z nas, dlatego nie dziwi fakt, że jej wizerunek, w najróżniejszych formach i kontekstach, od zawsze pojawia się w kulturze, sztuce i… reklamie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing