Agencja Social Tigers zajmie się obsługą kanałów social media AutoMapy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Social Tigers zajmie się obsługą kanałów social media AutoMapy

Współpraca Social Tigers z AutoMapą wystartowała w połowie maja 2020. roku. Zakres współpracy z agencją obejmuje prowadzenie działań contentowych oraz reklamowych na Facebooku marki.

Od 18 lat AutoMapa niezmiennie pozostaje najbardziej zaawansowanym systemem nawigacji samochodowej dostępnym na polskim rynku. Pod marką AutoMapa znajdziemy nawigację w segmencie premium, mającą niemal 1,5 mln użytkowników, serwis mapowy Targeo.pl oraz AutoCB – aplikację push-to-talk, używaną do komunikacji głosowej między kierowcami i do rozmów ze znajomymi.

– Facebook to ważna dla nas i dla klientów AutoMapy przestrzeń kontaktu. Zarówno nawigacja AutoMapa, jak i serwis mapowy Targeo.pl to miejsca, w których codziennie spotykają się z nami użytkownicy, ale rozmawiać możemy właśnie w social mediach. Cieszymy się na tę współpracę, wierzymy, że razem z „Tigersami” będziemy rozwijać naszą markę i jeszcze bardziej zbliżymy się do naszego konsumenta – mówi Magda Buchalska, brand development director w AutoMapa.

– AutoMapa od lat skutecznie pomaga swoim klientom w dotarciu do miejsca docelowego, a misją Social Tigers jest przewodnictwo w dżungli social media – na co dzień dbamy więc o osiągnięcie tego samego efektu – realizacji celów jakie wyznaczają nasi klienci. Jestem przekonany, że połączenie naszych doświadczeń oraz doskonałości operacyjnej przyniesie satysfakcjonujące rezultaty – mówi Franciszek Georgiew, CEO, Social Tigers.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij