Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Keczup Kotlin i Piotr Cyrwus zachęcają do „mycia rączek” w nowej kampanii

Keczup Kotlin zaprosił do współpracy Piotra Cyrwusa, znanego z kultowej roli Ryśka w serialu „Klan”. W ramach kampanii aktor zachęca do „mycia rączek” przed jedzeniem potraw, zwłaszcza teraz, w dobie pandemii koronawirusa.
O autorze
0 min czytania 2020-05-22

W ramach kampanii stworzone zostały 3 krótkie spoty – w każdym z nich Piotr Cyrwus zachęca do „mycia rączek” przed jedzeniem potraw z keczupem Kotlin typu: pizza, kiełbasa z grilla czy tosty. Zadaniem materiałów jest w lekki, humorystyczny sposób przypomnieć o tym jak ważne jest prawidłowe mycie rąk przed jedzeniem w czasach epidemii.

Spoty będą emitowane na YouTubie oraz na Facebooku marki Kotlin. Towarzyszyć im będą krótkie formaty InstaStories promujące każdy z nich oraz seria tzw. „Reaction GIFs” z Piotrem Cyrwusem w roli głównej – przeznaczonych do moderacji treści w komentarzach na Facebooku marki.

Za strategię i koncepcję kampanii oraz przebieg działań, ich produkcję i realizację odpowiada agencja Feeders Agency. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj