Keczup Kotlin i Piotr Cyrwus zachęcają do „mycia rączek” w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Keczup Kotlin i Piotr Cyrwus zachęcają do „mycia rączek” w nowej kampanii

Keczup Kotlin zaprosił do współpracy Piotra Cyrwusa, znanego z kultowej roli Ryśka w serialu „Klan”. W ramach kampanii aktor zachęca do „mycia rączek” przed jedzeniem potraw, zwłaszcza teraz, w dobie pandemii koronawirusa.

W ramach kampanii stworzone zostały 3 krótkie spoty – w każdym z nich Piotr Cyrwus zachęca do „mycia rączek” przed jedzeniem potraw z keczupem Kotlin typu: pizza, kiełbasa z grilla czy tosty. Zadaniem materiałów jest w lekki, humorystyczny sposób przypomnieć o tym jak ważne jest prawidłowe mycie rąk przed jedzeniem w czasach epidemii.

Spoty będą emitowane na YouTubie oraz na Facebooku marki Kotlin. Towarzyszyć im będą krótkie formaty InstaStories promujące każdy z nich oraz seria tzw. „Reaction GIFs” z Piotrem Cyrwusem w roli głównej – przeznaczonych do moderacji treści w komentarzach na Facebooku marki.

Za strategię i koncepcję kampanii oraz przebieg działań, ich produkcję i realizację odpowiada agencja Feeders Agency. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij