TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji „Miesiąca Dumy”

Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji „Miesiąca Dumy”
Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.
O autorze
1 min czytania 2020-05-25

„Miesiąc Dumy” to czas, kiedy na całym świecie odbywają się różnorodne wydarzenia mające na celu wesprzeć społeczność LGBTQ+, jak i również szerzyć tolerancję i szacunek wobec każdego człowieka, niezależnie od orientacji seksualnej, płci czy też rasy.

Swoje wsparcie osobom LGBTQ+ postanowiła okazać marka Skittles, która na czas „Miesiąca Dumy” zrezygnowała z tęczowego brandingu. W czerwcu br. na rynku amerykańskim pojawi się limitowana seria słynnych słodyczy brandu – zarówno cukierki, jak i ich opakowania utrzymane będą w barwach szarości. 

W ten sposób marka Skittles chce zwrócić uwagę na to, że podczas „Miesiąca Dumy tylko jedna tęcza ma znaczenie”. 

Co więcej, z każdej sprzedanej paczki limitowanej edycji cukierków marka przekaże dolara na konto organizacji GLAAD, której celem jest eliminowanie homofobii oraz dyskryminacji przez wzgląd na orientację seksualną i tożsamość płciową w mediach. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się