Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji „Miesiąca Dumy”

Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji „Miesiąca Dumy”

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.

„Miesiąc Dumy” to czas, kiedy na całym świecie odbywają się różnorodne wydarzenia mające na celu wesprzeć społeczność LGBTQ+, jak i również szerzyć tolerancję i szacunek wobec każdego człowieka, niezależnie od orientacji seksualnej, płci czy też rasy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Swoje wsparcie osobom LGBTQ+ postanowiła okazać marka Skittles, która na czas „Miesiąca Dumy” zrezygnowała z tęczowego brandingu. W czerwcu br. na rynku amerykańskim pojawi się limitowana seria słynnych słodyczy brandu – zarówno cukierki, jak i ich opakowania utrzymane będą w barwach szarości. 

W ten sposób marka Skittles chce zwrócić uwagę na to, że podczas „Miesiąca Dumy tylko jedna tęcza ma znaczenie”. 

Co więcej, z każdej sprzedanej paczki limitowanej edycji cukierków marka przekaże dolara na konto organizacji GLAAD, której celem jest eliminowanie homofobii oraz dyskryminacji przez wzgląd na orientację seksualną i tożsamość płciową w mediach. 

PS

W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij