Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji „Miesiąca Dumy”

Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji „Miesiąca Dumy”
Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.
O autorze
1 min czytania 2020-05-25

„Miesiąc Dumy” to czas, kiedy na całym świecie odbywają się różnorodne wydarzenia mające na celu wesprzeć społeczność LGBTQ+, jak i również szerzyć tolerancję i szacunek wobec każdego człowieka, niezależnie od orientacji seksualnej, płci czy też rasy.

Swoje wsparcie osobom LGBTQ+ postanowiła okazać marka Skittles, która na czas „Miesiąca Dumy” zrezygnowała z tęczowego brandingu. W czerwcu br. na rynku amerykańskim pojawi się limitowana seria słynnych słodyczy brandu – zarówno cukierki, jak i ich opakowania utrzymane będą w barwach szarości. 

W ten sposób marka Skittles chce zwrócić uwagę na to, że podczas „Miesiąca Dumy tylko jedna tęcza ma znaczenie”. 

Co więcej, z każdej sprzedanej paczki limitowanej edycji cukierków marka przekaże dolara na konto organizacji GLAAD, której celem jest eliminowanie homofobii oraz dyskryminacji przez wzgląd na orientację seksualną i tożsamość płciową w mediach. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się