„The Crown Korona Rzeczpospolitej“ jest darmową grą przeglądarkową, która ma funkcje edukacyjne. – W czasach kwarantanny wywołanej koronawirusem, nasza gra zyskała nowe znaczenie. Jest nie tylko doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ale pozwala także na przybliżenie fascynującej historii naszego kraju – mówi Jan Lubomirski-Lanckoroński, Prezes Fundacji Książąt Lubomirskich.
Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła decyzję o premierze „The Crown”. Jest to gra MMORPG (online role-playing game), osadzona w realiach XVI–XVIII wiecznej Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Fabuła obliguje gracza do dokonywania wyborów, które skutkują trudnymi do przewidzenia konsekwencjami. Największym wyzwaniem stawianym przed graczem jest obrona kraju i tworzenie jego potęgi. Twórcą gry jest osoba odpowiedzialna za pierwszą wersję gry „Wiedźmin”.
Za promocję gry odpowiada Cityboard Media, który od kilku lat systematycznie rozszerza swoją działalności na obszar digitalu.
– Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę projektu. Od stworzenia strategii komunikacji w internecie, przez spoty reklamowe, social-media, kampanię w Google Ads, aż po współpracę z influencerami. Będziemy zachęcać użytkowników do testowania gry, a dzięki ich sugestiom, udoskonalimy ją. Użytkownicy, którzy podzielą się z nami swoją opinią, mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach – mówi Mateusz Bojanowski, który koordynuje projekt ze strony Cityboard Media.
Gra jest dostępna na stronie.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Słuchaj podcastu NowyMarketing