Stokrotka podejmuje wyzwanie #hot16challenge2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stokrotka podejmuje wyzwanie #hot16challenge2

Stokrotka przyjęła wyzwanie do charytatywnej akcji #hot16challenge2. Sieć nagrała szesnastowersową zwrotkę rapu i przekazała darowiznę na konto fundacji Siepomaga, zachęcając tym samym do przyłączenia się do zbiórki pieniędzy na walkę z COVID-19.

 Od początku epidemii Stokrotka wspiera szpitale i personel medyczny w walce z koronawirusem, a także rodziny, które znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej wywołanej kryzysem, przekazując zapasy żywności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W Stokrotce najlepiej znamy się na handlu, więc rapowanie nie jest naszą najmocniejszą stroną. Najważniejszy jest dla nas cel - zachęcamy do solidarności z personelem medycznym i wsparcia zbiórki. Widzimy w tej akcji dodatkową wartość. To dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym i ważnym przekazem, który stanowi przeciwwagę dla wszechobecnej nieuzasadnionej krytyki w internecie – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Stokrotka sp. z o.o.

W swoim klipie #hot16challenge2 Stokrotka z dużym dystansem nawiązuje do amerykańskiego rapu lat 90-tych i topowych raperskich teledysków. W treść odnosi się do obecnej sytuacji związanej z COVID-19 w połączeniu ze strategią marketingową marki Stokrotka, w której komunikuje świeżość i dobre ceny jako swoją przewagę. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij