Outdoorowa akcja na Dzień Matki od Jet Line

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoorowa akcja na Dzień Matki od Jet Line

Z okazji 26 maja i Dnia Matki Jet Line poprosiło jedenaścioro różnych twórców o jedno zdanie, w którym napiszą to, co zawdzięczają swoim matkom. W efekcie przygotowano 9 spotów i przeniesiono je na ekrany DOOH znajdujące się na ulicach Warszawy.

Wśród naszych różnych ról społecznych w każdej z nich możemy albo kogoś wspierać, albo być przez kogoś wspieranym. Jeśli nawet nieświadomie, to jak widać często długofalowo. Definiujemy wybory, postawy, pomysł na życie, zawód, zajęcie, pasję. To, co dostajemy i to, co przekazujemy dalej jest bardzo ważne. W czasie nadal jeszcze trwającej izolacji, kiedy spędzamy trochę czasu sami ze sobą i na pewno więcej z rodzinami, pojawiają się różne emocje. Te trudne przychodzą same, a tymi pozytywnymi dobrze jest się dzielić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego firma Jet Line postanowiła podzielić się inspiracjami. Do końca tygodnia na ekranach MORE na ulicach Warszawy zobaczycie akcję, w której o tym, dlaczego robią to, co robią i za co są wdzięczni swoim matkom mówią: psycholożka Ania Cyklińska, fotografka Alina Kondrat, ilustratorka i malarka Julia Mirny, Karolina i Wiola autorki bloga Sisterhood and Sun, Maja Musznica i Magda Bałkowska z portalu Milk&Sun, autorka bloga Qmamkasze.pl Maia Sobczak, stylistka i projektantka Sylwia Antoszkiewicz, aktor Piotr Tołoczko oraz reporter i bloger Rafał Hetman.

– Z częścią tych fantastycznych i inspirujących osób współpracujemy od kilkunastu tygodni. Ich twórczość i pasje są obecne na ekranach sieci MORE, którą zaprojektowaliśmy jako kanał informacyjny i kulturalno-lajfstajowy. Nazywamy go „Instagramem ulicy”, zapraszamy do współpracy świetnych ludzi i nie będziemy ukrywać: mamy z tej współpracy mnóstwo radości. MORE to sieć nośników DOOH w witrynach sklepów, restauracji i punktów usługowych. Są na nich emitowane 10-sekundowe spoty, i co jest bardzo ważne w strategii Jet Line, z założenia nie są to spoty wyłącznie komercyjne – mówią przedstawiciele Jet Line. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij