W spocie stworzonym w ramach kampani marki Nike widzimy archiwalne ujęcia, w których znani sportowcy, tacy jak np. Serena Williams, Rafael Nadal, Cristiano Ronaldo czy też Tiger Woods, odnoszą porażkę. Narratorem filmu jest z kolei LeBron James, który w pewnym momencie mówi „Wszyscy byliśmy kiedyś niedoceniani, wytykani palcami. Ale kiedy nie mamy szans, znajdujemy sposób, resztki sił, by dalej walczyć”.
W ten sposób marka Nike chce zmotywować społeczeństwo do walki z pandemią, udowadniając, że z każdej, nawet największej porażki można się podnieść – a sport jest tego najlepszym przykładem.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.
PS
Niedawno marka Nike ruszyła z nową akcją, w ramach której przekazała szpitalom m.in. w Londynie, Nowym Jorku oraz Barcelonie 32 tys. par darmowych butów. Obuwie zostało zaprojektowane z myślą o wygodzie medyków.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pod koniec lutego br. Nike postanowił złożyć hołd utalentowanemu koszykarzowi Kobemu Bryantowi, który tragicznie zmarł pod koniec stycznia br. W dniu pogrzebu sportowca światło dzienne ujrzał poruszający spot stworzony przez markę.