W spocie zatytułowanym „Mamba forever” (nazwa odnosi się do pseudonimu sportowca) znalazły się wypowiedzi osób, które były bliskie amerykańskiemu koszykarzowi. Słyszymy też fragmenty relacji medialnych dotyczących Bryanta. Film zaś kończy się skandowaniem przez tłum imienia sportowca.
W ten sposób marka Nike, której koszykarz był wieloletnim ambasadorem, postanowiła pożegnać sportowca. Wideo wyemitowano podczas ceremonii pożegnania, która odbyła się 24 lutego br.
Zobacz również
Kampanię zrealizowała agencja Wieden & Kennedy Portland.
PS
Tiger Woods miał w swoim życiu wiele wzlotów i upadków, ale trzeba mu przyznać jedno – cały czas wytrwale dąży do tego, by być jak najlepszym. 14 kwietnia 2019 roku słynny golfista po raz piąty wygrał turniej Masters, w związku z czym marka Nike postanowiła złożyć mu hołd.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Już od 30 lat hasło marki Nike „Just Do It” motywuje sportowców z całego świata, bez względu na dyscyplinę czy poziom zaawansowania. Drugie wideo z serii JDI „Dream Crazy” to wyraz uznania dla tej różnorodności.
PS3
We wrześniu 2018 roku marka Nike zaprezentowała nowy klip z serii Just Do It − „Fastest Ever”. Jego bohaterem został Eliud Kipchoge, który podczas maratonu w Berlinie 16 września br. ustanowił nowy rekord świata na królewskim dystansie.