Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dżem session na DŻEM DOBRY od Łowicza

Marka Łowicz od 27 maja rusza z cyklem transmisji Live na Facebooku, których gwiazdami będą pozytywni muzycy polskiej sceny rozrywkowej. Nie będą to jednak typowe koncerty, a live dżem session, w których muzycy wspólnie z fanami marki Łowicz będą tworzyć na żywo piosenki.
O autorze
0 min czytania 2020-05-28

W ramach kampanii przygotowane zostaną 3 sesje koncertowe w stylu jam session. Komentujący pod transmisją będą proponować artystom pozytywne tematy, do których mają oni tworzyć muzykę i komponować piosenki na żywo. Pierwsze „Dżem session na DŻEM DOBRY” poprowadziła MERY SPOLSKY. W kolejnych tygodniach będzie można się spotkać z Bovską i Urszulą Dudziak.

Ideą projektu jest danie ludziom o poranku wielu pozytywnych informacji i muzyki, tak aby cały dzień był dobry. W czasach, gdy niestety nie możemy spotykać się podczas koncertów – każdy z nas na szczęście może uczestniczyć w nich w swoim domu!

Za strategię i koncepcję kampanii oraz przebieg działań odpowiada agencja Feeders Agency.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj