IKEA prezentuje nową kampanię przeciw dyskryminacji i wspiera społeczność LGBT+

IKEA prezentuje nową kampanię przeciw dyskryminacji i wspiera społeczność LGBT+

IKEA zaprezentowała niedawno swoją nową kampanię pod hasłem „Be someone’s home”, za pomocą której zachęca społeczeństwo do sprzeciwiania się wszelkim przejawom dyskryminacji wobec osób LGBT+.

Kilka dni temu obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Z tej okazji popularna szwedzka sieć meblowa stworzyła nową kampanię, za pomocą której wyraża wsparcie dla społeczności LGBT+.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie pod hasłem „Be someone’s home” przedstawiono krótkie historie ludzi, którzy nie zawsze mogą czuć się bezpiecznie we własnych domach i tym samym – być prawdziwym sobą. W ten sposób IKEA pokazuje, że to od nas wszystkich zależy, czy osoby o odmiennej orientacji seksualnej będą się czuły „jak w domu”, nie tylko w swoich czterech kątach, ale też gdziekolwiek się znajdą.

Za realizację odpowiada agencja We Are Social, Italy.

PS

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.

PS2

W ubiegłym roku z okazji „Miesiąca Dumy” IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży został przeznaczony na cele charytatywne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij