Brand Survival Kit – cykl spotkań online dla marketerów organizowany przez Dentsu i Shortlist Consulting

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brand Survival Kit – cykl spotkań online dla marketerów organizowany przez Dentsu i Shortlist Consulting

Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online – 2 debaty, 3 webinaria tematyczne).

Cykl Brand Survival Kit zaczyna się 1 czerwca. Debatę biznesową, podczas której przedstawiciele różnych branż dotkniętych efektami pandemii opowiedzą o swoich refleksjach i wyzwaniach oraz o tym, czego oczekują od marketingu otworzą Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Polska & CEE oraz Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consultig. W dyskusji wezmą udział.: prof. Katarzyna Śledziewska z Uniwersytetu Warszawskiego, Maciej Szczechura, doradca zarządu ds. marketingu i e-commerce w biurze podróży Rainbow Tours, Karolina Mitraszewska, COO w Nest Bank, Dariusz Maciołek, Managing Director CMO w BNP Paribas oraz Paweł Niziński, partner Goodbrand/CEO BETTER i wydawca projektu CR Navigator/ BE.NAVIGATOR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dzień drugi poświęcony będzie „ekranom" – czyli TV i VOD, jakości i częstotliwości ich oglądania przez konsumentów, trendom oraz "pandemicznym peakom". Gospodarzem dnia będzie Mariusz Kukwa, Head of Multiscreen Investment w Dentsu, który rozpocznie webinarium prelekcją przygotowaną wraz z Maciejem Kuterą, Multiscreen Managerem z Dentsu. Tego dnia prelekcje wygłoszą także Marcin Wiśniewski, kierownik zespołu ds. wsparcia sprzedaży z Biura Reklamy TVP SA, Joanna Kopeć, Senior Media Research Executive z AGB Nielsen Media Research i Michał Czyszkowski z Google Poland.

Dzień trzeci to spojrzenie na digital, sieć i nowe zjawiska w zakresie innowacji, współpracy i technologii. Webinarium poprowadzi Małgorzata Niska, Digital Director w Dentsu. Prelekcje wygłoszą Paulina Gadowska, zajmująca się badaniami społecznymi w grupie Dentsu, Maksymilian Malicki z Bolta, Monika Czaplicka (CEO Wobuzz i szefowa Kryzysy w social media wybuchają w weekendy") oraz Michał Protasiuk z Google, Karol Karpiński z Facebooka i Weronika Szczepanik z Dentsu.

Czwarty dzień poświęcony będzie dialogowi. Jak go prowadzić, kreować przekaz, content czy kręcić spoty w czasach pandemii? Gospodarzem dnia będzie Łukasz Kotliński, Deputy Creative Director z Dentsu. Z prelekcją wystąpią także: Jacek Studziński i Paweł Popek, stratedzy z Dentsu, Anna Ferlin i Radek Dudzic - reprezentanci kreacji w Dentsu czy Anna Nowak z działu kreatywnych technologii firmy. Tego dnia z prezentacją pojawią się również: Jarek Boliński z Propeller Film, Joanna Biernacka, Łukasz Kotliński, Radosław Dudzic, Agnieszka Gozdek oraz Norbert Franke (Dentsu Aegis Network) oraz gość z firmy Onet-RASP.

5 czerwca, ostatniego dnia eventu, przedstawiciele branży marketingowej wspólnie zastanowią się nad swoją rolą w odpowiedzi na potrzeby biznesu i konsumentów. Uczestnikami debaty będą Anna Pańczyk – Grey, Radek Miklaszewski – BBDO, Weronika Szwarc-Bronikowska – Media People, Sylwia Tygielska – Isobar Polska i Małgorzata Potorska – dentsu X oraz Anna Gogacz – Allegro Brand Experience Agency.

Pełna agenda oraz zapisy są na stronie wydarzenia. Rejestracja i udział jest bezpłatny, a liczba miejsc ograniczona.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij